Jump to content

Motorcyklar/Mopeder

Recommended Posts

joo fast jag hörde vet inte om det är ett rykte eller inte men det sägs att polisen även kommer att köra motorcykel.. haha Tänk att bli jagad av en MC snut!

Jag har sätt bild på den finns om du går in på nyheter här på sidan och speltidningen där visar bilder på det!

Skulle vara roligt att pröva och cykla uppförsbacke i brantaste också, men väldigt många har såna här elsparkcyklar i San Fransisco och tar sig runt i stan med...skulle vara fräkt om sånna fanns men det är nog inget att hoppas på ;)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sätt bild på den finns om du går in på nyheter här på sidan och speltidningen där visar bilder på det!

Skulle vara roligt att pröva och cykla uppförsbacke i brantaste också, men väldigt många har såna här elsparkcyklar i San Fransisco och tar sig runt i stan med...skulle vara fräkt om sånna fanns men det är nog inget att hoppas på ;)(w00t)

Fanns det elskotrar på den tiden som SA utspelar sig på?

Ja menar, dom e väll rätt så nya?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

allt som du kan göra i vc kommer du så klart kunna göra i sa(nästan allt allefall) te.x åka up på bakhjulet .. hoppas dom ändrar dom fula lyserna på dom ... (w00t)

¨fan grym ju åka up med motor cykel/cross osv eller en cykel och bara åka rakt ner och dra i handbromsen/frambromsen och bara flyga åt helvete ;);):blink::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor