bodysnatcher Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Undra om skulle kunna dra på bakhjulet som man kan göra i Vice City fast med fräckare Motorcyklar och att det ser snyggare ut? AA även kanske cykla på bakhjulet Redigerad 24 maj, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Undra om skulle kunna dra på bakhjulet som man kan göra i Vice City fast med fräckare Motorcyklar och att det ser snyggare ut? AA även kanske cykla på bakhjulet det där kan jag nästan garantera dig att det kommer bli så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Skulle även vara tufft att cykla ner för den brantaste och sen lägga världens vurp och slå sig rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 om det blir så, så kommer det bli ännu jobbigare eftersom man måste trycka på pedalerna hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Skulle även vara tufft att cykla ner för den brantaste och sen lägga världens vurp och slå sig rejält brantaste backen? i san fransisco är det ju en hel del backar;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 jojo men d e ballare på den brantaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kommer säkert finnas oerhört mycket mer sorters motorcyklar...i VC var det ju bara tre! Det jag längtar mest till nu är att ta långa cykelturer mellan städerna och tänka. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ommer säkert finnas oerhört mycket mer sorters motorcyklar...i VC var det ju bara tre! Det jag längtar mest till nu är att ta långa cykelturer mellan städerna och tänka. Haha! fan va härligt att cykla emellan städerna i öknen o cykla i bergen! haha fan va fräkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 fan va härligt att cykla emellan städerna i öknen o cykla i bergen! haha fan va fräkt! Tror inte du kommer så långt om du cyklar i sand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 fan va härligt att cykla emellan städerna i öknen o cykla i bergen! haha fan va fräkt! Jajemen! Det skulle förstöra (och inte förvåna) om R* satte radio på cyklarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jajemen! Det skulle förstöra (och inte förvåna) om R* satte radio på cyklarna... varför det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 joo fast jag hörde vet inte om det är ett rykte eller inte men det sägs att polisen även kommer att köra motorcykel.. haha Tänk att bli jagad av en MC snut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) joo fast jag hörde vet inte om det är ett rykte eller inte men det sägs att polisen även kommer att köra motorcykel.. haha Tänk att bli jagad av en MC helt awsome! dakar chase! Redigerad 24 maj, 2004 av Miami_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 joo fast jag hörde vet inte om det är ett rykte eller inte men det sägs att polisen även kommer att köra motorcykel.. haha Tänk att bli jagad av en MC snut! Jag har sätt bild på den finns om du går in på nyheter här på sidan och speltidningen där visar bilder på det! Skulle vara roligt att pröva och cykla uppförsbacke i brantaste också, men väldigt många har såna här elsparkcyklar i San Fransisco och tar sig runt i stan med...skulle vara fräkt om sånna fanns men det är nog inget att hoppas på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 fan vad skön å bli jagad av en snut motorcyckel haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hoppas bara att det inte blir radio på cyckeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Jag har sätt bild på den finns om du går in på nyheter här på sidan och speltidningen där visar bilder på det! Skulle vara roligt att pröva och cykla uppförsbacke i brantaste också, men väldigt många har såna här elsparkcyklar i San Fransisco och tar sig runt i stan med...skulle vara fräkt om sånna fanns men det är nog inget att hoppas på Fanns det elskotrar på den tiden som SA utspelar sig på? Ja menar, dom e väll rätt så nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Fanns det elskotrar på den tiden som SA utspelar sig på? Ja menar, dom e väll rätt så nya? jag tror inte det fanns faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Fan va ballt att köra me en cross i bergen...hoppa runt där bland massa stora stenar o slå ihjäl sig loL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 allt som du kan göra i vc kommer du så klart kunna göra i sa(nästan allt allefall) te.x åka up på bakhjulet .. hoppas dom ändrar dom fula lyserna på dom ... ¨fan grym ju åka up med motor cykel/cross osv eller en cykel och bara åka rakt ner och dra i handbromsen/frambromsen och bara flyga åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts