_thule_ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 nån som har nån karta över banan på True Crime: streets of LA?? (säg inte "om du hade köpt spelet hade du haft en bla bla bla.." jag har det inte, är bara lite nyfiken, kanske ska köpa om det kommer till PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Jag har en karta över Los Angeles som jag använder i spelet. Fungerar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Jag har en karta över Los Angeles som jag använder i spelet. Fungerar utmärkt! Varför ingen karta över New York? den funkar väll ocså. ? Redigerad 25 maj, 2004 av Moddaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Varför ingen karta över New York? den funkar väll ocså. ? Vill inte vara en viktigpetter men handlar inte True Crime: Streets of LA om Los Angeles? Då kan man väll inte använda en karta över New York? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Varför ingen karta över New York? den funkar väll ocså. ? Haha! Eller så kan du ju bara använda kartan på menyn...den är ju fin! Start/City Map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Okka: Sa ju att jag inte hade spelet så det hjälpte inte Mr Mister: är staden en exakt kopia av LA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 det är inte precis hela LA vissa delar har dom inte med...men det är otroooligt stort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Okka: Sa ju att jag inte hade spelet så det hjälpte inte Mr Mister: är staden en exakt kopia av LA?? ...och varför vill du då ha kartan? Som andra har sagt - lika bra med en LA-karta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 ...och varför vill du då ha kartan? Som andra har sagt - lika bra med en LA-karta... för att se hur banan är byggd och kanske köpa senare när det kommer till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 för att se hur banan är byggd och kanske köpa senare när det kommer till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 allt inom detta spelet är riktigt. Till om med namnet "City of angels" är rigtigt. om man åker till strip-cluben så om man tittar ner ser man de fula "walk of fame" stjärnorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 är spelet verkligen så kasst som alla säger? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Om det finns drakar och zombier i det så är spelet så jävla kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 True Crime är väldigt roligt, FRÅN BÖRJAN!!! Men tro mig man tröttnar på det spelet skitsnabt!!! jag vet inte varför men det bara är så... Spelkänslan i spelet är inte alls skön ska ni veta!! Spelet får 2 av 5 utav mig... Ps. Kartan är stor men är inte så rolig om man jämför med vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 True Crime är väldigt roligt, FRÅN BÖRJAN!!! Men tro mig man tröttnar på det spelet skitsnabt!!! jag vet inte varför men det bara är så... Spelkänslan i spelet är inte alls skön ska ni veta!! Spelet får 2 av 5 utav mig... Ps. Kartan är stor men är inte så rolig om man jämför med vice city (:!!! banan är ju bara stad vart man än tittar. i VC var det ju inte stad överallt. strand, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 läste att på TCLA så tar det 20 minuter från ena änden till den andra änden av LA medan Vice City tar det ca 2 minuter att gasa från ena änden till den andra änden. Lite tråkigt med så kort tid på VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Kan nån lägga upp en karta med alla Golden Bones? Har inte hittat ett enda ben ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts