Patrik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 när jag ändrat i main så blir det ett text dokument av filen när jag sparat.. hur kan jag fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Detblir väl inte ett.textdokument (om du fattar) för annarsär det bara att den har en standarprogöppnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 men jag använde mission builder, gjorde en ny parkerad bil, sparade, öppnade vice city/data mappen, ser en ny fil som heter main.scm.txt.. och det vart aldrig ändrat i själva main.scm! fattar inte varför..? hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Du måste starta ett nytt spel också...! "New Game" alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Klicka på main.scm.txt och ta sen bort .txt. Vet inte om det funkar men du kan ju iallafall prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts