sajko Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 om man ska modda sina fälgar, ligger dom i wheels.txd och wheels.dff i generic mappen?? och finns det nått annat program än Zmod för att öppna dff´s?? funkar inte att öppna dff filen i programet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Skaffa .dff plugin först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 det är sällan det går att öppna dff's i zmodeler.. jag har försökt öppna hur många som helst men det är bara ett fåtal som funkar.. kanske funkar bättre med 3d studio max eller vad det heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag använder zmodeler 1.7b och där kan man öppna alla dff filer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag använder zmodeler 1.7b och där kan man öppna alla dff filer... Inte 1.07b då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ojsan jag mena 1.07b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) ojsan jag mena 1.07b samma som jag har.. Redigerad 24 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jäjä men vet någon hur man kan öppna dff filer med Zmod... jag har ju tydligen någon plugin för dff´s eftersom jag kan öppna vissa filer... men inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 det är sällan det går att öppna dff's i zmodeler.. jag har försökt öppna hur många som helst men det är bara ett fåtal som funkar.. kanske funkar bättre med 3d studio max eller vad det heter... Men.. tryck på "IMPORT" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Men.. tryck på "IMPORT" hehe, jo det gör jag allt.. men det är bara ett fåtal dff's som funkar ändå kanske har ett buggigt plugin eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Skit i fälgarna och kör ändå. Om du inte gillar bilen så ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hehe, jo det gör jag allt.. men det är bara ett fåtal dff's som funkar ändå kanske har ett buggigt plugin eller nått.. jag har ett minne av att jag sett ett lastbilspel med .dff:s som moddeler... funkar bara till GTA vettu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 jag har ett minne av att jag sett ett lastbilspel med .dff:s som moddeler... funkar bara till GTA vettu.. suck, om jag säger så här då.. det är bara ett fåtal dff's till GTA som funkar att importera i zmodeler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Alla dff's funkar inte alls.. Inga player modeller fungerar.. Sen fungerar inte stora hus som tex; malibu, Diaz estate, köpsentret m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts