Webbstudio Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Har ett stort problem. Har nyss hjälpt en snubbe efter att han sprängt bort sin arm. Kommer ej ihåg vad han heter, hursomhelst har jag klarat av hans uppdrag. Och nu finns det inga fler! På kartan! En snubbe ringde mig och snacka något om att jag kunde ta en drink med honom. Men vart, när osv? Vad ska jag göra? Plus att jag har bara klarat 47% av spelet. Så jag har inte klarat ut det! HELP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Har ett stort problem. Har nyss hjälpt en snubbe efter att han sprängt bort sin arm. Kommer ej ihåg vad han heter, hursomhelst har jag klarat av hans uppdrag. Och nu finns det inga fler! På kartan! En snubbe ringde mig och snacka något om att jag kunde ta en drink med honom. Men vart, när osv? Vad ska jag göra? Plus att jag har bara klarat 47% av spelet. Så jag har inte klarat ut det! HELP! kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag inte kommit så långt som du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Har du köpt alla företag än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Har du köpt alla företag än? precis har du köpt alla företag eller bara Malibuclub? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 har köpt alla! ENORMA PROBLEM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Telefonuppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Är inte tele uppdragen såna där fria uppdrag? Jag menar stora uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Du kan beöva göra några telefon updrag, sen kanske du får jobba för kisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Är inte tele uppdragen såna där fria uppdrag? Jag menar stora uppdrag! Om du vill ha 100% så gör tele uppdragen, ta alla paket och hoppa i alla hopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Du borde ocså göra pizza, ambulance, police, brandbil och taxi uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) ock alla rampages Redigerad 25 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 borde o borde, man måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Det är Phil du jobbade för. Jaha oj det var inte det han undrade men jag lider faktiskt av samma problem, kommer inte ihåg om det var efter Phil uppdragen, så länge sen jag spelade. Redigerad 26 maj, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts