Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 3D Design Ja, det är min och AE_Daves sida. Som man kan förstå på namnet handlar det om 3d och design, 3d design. Det finns en aktiv tråd här på forumet om 3d och vi tänkte att det skulle vara en bra idé med en sådan hemsida och nu är den klar efter ett halvårs (?) berg-och-dal-bana mellan arbete och tid då jag delvis inte orkat arbeta med den. Nu finns det guider, animationer, bilder m.m. på sidan och snart öppnar ett forum förhoppningsvis där man ska kunna tipsa om saker, kommentera bilder, m.m. Jag hoppas att ni uppskattar vårat jobb och att ni tycker om sidan. Kommentera hemskt gärna Ja, jag vet. Den är bara kodad i html då mina kunskaper i php är ganska bristande. Om någon vänlig själ skulle orka hjälpa till med php-kodning så är det väldigt välkommet Länk: 3dd3sign.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Snygg design! Bra guider, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Mycket bra men vilket program använder man och var ladda man ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Maxon Cinema 4D använder de flesta (jag och AE iaf) och det går att ladda på www.maxon.net, länk finns i länk-sektionen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Mycket bra men vilket program använder man och var ladda man ner det Dom flesta är inte gratis men Blender 3D är gratis. FAst jag vet inte vart man laddar ner det. Föresten snygg sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Tack, nu är även guider-sidan uppdaterad så att man snabbare kan ladda ner demo-version av C4D, men jag ska försöka fixa en demo version där man slipper att regga sig på deras sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Tack, nu är även guider-sidan uppdaterad så att man snabbare kan ladda ner demo-version av C4D, men jag ska försöka fixa en demo version där man slipper att regga sig på deras sida Fixe satt man kan se bilderna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Fixe satt man kan se bilderna också funkar de inte EDIT: Nu då? btw, vad tycks om animationen? Redigerad 23 maj, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 funkar de inte EDIT: Nu då? btw, vad tycks om animationen? M nu funkar dom. OCh animationen var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Tackar, ska kanske göra nån till redan ikväll btw, kan passa på att fråga, vad vill ni se som animation/bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 niice! nice sida o animation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Najsig sida, nu kan jag ta och lära mig Cinema 4D som jag inte fattar ett smack av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Najsig sida, nu kan jag ta och lära mig Cinema 4D som jag inte fattar ett smack av. Inom sommaren kommer jag sitta och hårdstudera programmet Maya som användes för att göra bland annat filmerna 'Hitta Nemo' och 'Ice Age' så ni får nog se några guider till det senare när min 'Maya-buske' har växtklart om ett par timmar och jag lärt mig grunderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 weeii, kanske också ska plantera en... dom e fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Inom sommaren kommer jag sitta och hårdstudera programmet Maya som användes för att göra bland annat filmerna 'Hitta Nemo' och 'Ice Age' så ni får nog se några guider till det senare när min 'Maya-buske' har växtklart om ett par timmar och jag lärt mig grunderna då får man väl sitta och glo på filmer av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Bra sida! Enkelt och snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 den är riktigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Tackar, det får mig att känna mig extra sugen på att fortsätta, jag har testat Maya men det funkar dock inte på min dator tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 mkt fin sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Sidan är nu uppdaterad med en ny animation, för er som är intresserade, och forumet kommer nog snart upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts