Jump to content

3D Design

Marquis
 Share

Recommended Posts

3D Design

Ja, det är min och AE_Daves sida. Som man kan förstå på namnet handlar det om 3d och design, 3d design. Det finns en aktiv tråd här på forumet om 3d och vi tänkte att det skulle vara en bra idé med en sådan hemsida och nu är den klar efter ett halvårs (?) berg-och-dal-bana mellan arbete och tid då jag delvis inte orkat arbeta med den. Nu finns det guider, animationer, bilder m.m. på sidan och snart öppnar ett forum förhoppningsvis där man ska kunna tipsa om saker, kommentera bilder, m.m. Jag hoppas att ni uppskattar vårat jobb och att ni tycker om sidan.

Kommentera hemskt gärna

Ja, jag vet. Den är bara kodad i html då mina kunskaper i php är ganska bristande. Om någon vänlig själ skulle orka hjälpa till med php-kodning så är det väldigt välkommet

Länk: 3dd3sign.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najsig sida, nu kan jag ta och lära mig Cinema 4D som jag inte fattar ett smack av. ;)

Inom sommaren kommer jag sitta och hårdstudera programmet Maya som användes för att göra bland annat filmerna 'Hitta Nemo' och 'Ice Age' så ni får nog se några guider till det senare när min 'Maya-buske' har växtklart om ett par timmar och jag lärt mig grunderna :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inom sommaren kommer jag sitta och hårdstudera programmet Maya som användes för att göra bland annat filmerna 'Hitta Nemo' och 'Ice Age' så ni får nog se några guider till det senare när min 'Maya-buske' har växtklart om ett par timmar och jag lärt mig grunderna :ermm:

då får man väl sitta och glo på filmer av dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor