adde_as Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Detta har egentligen inget med pixelcity att göra men jag postar här ändå.. Jag gjorde om en jpg bild på Jodo Kast i Star Wars till min egna verision med ca 20 färger.. (:!!! Blev faktist ganska nöjd.. snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Är det nåt mer jag borde göra på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 tror inte det men ere inte ett litet kort tåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 lite litet tåg kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Längre tåg: EDIT: Klippte bort vita kanter Redigerad 13 juni, 2004 av divra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 ser lite... mysko ut.. =/ släng på ett räcke så att man inte trillar ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Lite mer graffitti på t-banorna kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 större gångar och så vidare, inga pixel-bor får ju plats i tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 fixa hissen (?) också! ser genomskinlig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 större gångar och så vidare, inga pixel-bor får ju plats i tåget 1 i varje vagn om man ligger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 en fråga...hur gör man sånna saker i pixel? behöver man nått program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 en fråga...hur gör man sånna saker i pixel? behöver man nått program??? nej, naturligtvis inte... Klart man behöver, men det räcker med paint, se första posten (?) för att ta reda på hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 håller på att försöka göra ett hus....de e svårt i början :S men träning ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Gjorde en bil som e för liten för denna plattan men ändå... EDIT: Nån som kan komma på en ide om vad jag kan göra för skojj? Redigerad 18 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Gjorde en bil som e för liten för denna plattan men ändå... EDIT: Nån som kan komma på en ide om vad jag kan göra för skojj? gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Hahahahaha Lmao fint hus va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Hahahahaha Lmao fint hus va?? nej, det är 2d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Ingen som har någon ide som jag kan få? Vill pixxlaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 nej, det är 2d Det är alla bilder här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts