adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 inget pogram vi använder nog paint eller photoshop tror jag paint har du nog och photoshop kan du nog köpa för några tusingar hur gör man det där med paint??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 hur gör man det där med paint??? ja du ritar . Med 1 pixel minsta pennan då skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 ja du ritar . Med 1 pixel minsta pennan då skulle jag tro ska man inte använda nånting speciellt- ska man bara rita? Det är ju omöjligt att få som ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Jupp. Kortis guide: Öppna Templaten Välj Pennverktyget Ställ in den på 1px Zooma in lite på bilden så att det känns bekvämt att arbeta. Sen e de bara å tuta å köra... *tuut tuut* EDIT: Övning ger färdighet Redigerad 2 juni, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jupp. Kortis guide: Öppna Templaten Välj Pennverktyget Ställ in den på 1px Zooma in lite på bilden så att det känns bekvämt att arbeta. Sen e de bara å tuta å köra... *tuut tuut* EDIT: Övning ger färdighet vart finns templaten :"> är inte bra på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vart finns templaten :"> är inte bra på detta Kolla sida 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Kolla sida 1 tack så mycket förmodligen sista frågan nu (hoppas jag) hur ställer man in det på 1 pix -alltså vart går man in och så vidare :"> :"> Redigerad 2 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 photoshop kan du nog köpa för några tusingar eller hitta det i en buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 tack så mycket förmodligen sista frågan nu (hoppas jag) hur ställer man in det på 1 pix -alltså vart går man in och så vidare :"> :"> ja kollade de nu och man behövde vist inte det @ kalan jag vet men vi ska nog inte prata så mkt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 eller hitta det i en buske Ganska onödigt att dra upp biologiska saker på en pixel topic... @adde_as: Har du lyckats nu? Går det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Idag har jag precis börjat pixla för första gången... jag har en fråga angående fönsterrutor... hur ska rutorna vara "vända"? ska alla vara "vända" åt samma håll eller är det olika från vägg till vägg? Har jag gjort rätt? Ganska onödigt att dra upp biologiska saker på en pixel topic... jag pratade givetvis om en pixlad buske Redigerad 2 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Du har gjort helt rätt, ser bra ut! va bra... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 du borde sätta konturer på staketet, men annars var det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Ganska onödigt att dra upp biologiska saker på en pixel topic... @adde_as: Har du lyckats nu? Går det bra? nu har jag börjat med en liten affär (första verket ) det går nog hyffsat tror jag inte världsabra precis Redigerad 2 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 @ Bilden Ta bort den ensamma pixeln som är underst på alla fönster.. ser bättre ut då.. sen har du gjort ett fel.. Visar i bilden istället.. lättare att förklara då.. 1. Det är den ensamma pixeln som ska bort 2. Här har du fått det undre att bli för kort 3. Samma fel som 2. Är för långt här så det kan bli problem i framtiden om du ska fortsätta på bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ta bort den ensamma pixeln som är underst på alla fönster.. ser bättre ut då.. sen har du gjort ett fel.. Visar i bilden istället.. lättare att förklara då.. 1. Det är den ensamma pixeln som ska bort 2. Här har du fått det undre att bli för kort 3. Samma fel som 2. Är för långt här så det kan bli problem i framtiden om du ska fortsätta på bilden.. 1: nej, man brukar göra fönster så där 2: rätt 3: finns två olika stilar av pixling, mer om dem: zoggles.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 1 och 2 är rätt, men 3:an kan man göra på 2 olika sätt, bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) här är min första pixelsak- en affär http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Pixer-city2.jpg den är inte speciellt snygg och linjerna är ju lite snea jag gjorde den ganska fort också Redigerad 2 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) här är min första pixelsak- en affär http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Pixer-city2.jpg den är inte speciellt snygg och linjerna är ju lite snea :lol:jag gjorde den ganska fort också bilden funkar inte silentwhisper kanske inte funkar? Redigerad 2 juni, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts