GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Tänkte fråga en grej. Är det okej att man använder 4 st templates samtidigt. Så att templaten blir 4 ggr så stor? Tänkte nämligen göra ett stort muséum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Tänkte fråga en grej. Är det okej att man använder 4 st templates samtidigt. Så att templaten blir 4 ggr så stor? Tänkte nämligen göra ett stort muséum. såklart att det är ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Det var ju bra. Men jag tror jag börjar med nåt mindre först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 nu kommer mitt fina lilla höghus ser dock lite ostabilt ut men tulpanerna är fina iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 nu kommer mitt fina lilla höghus ser dock lite ostabilt ut men tulpanerna är fina iaf Värsta deja-vu! Kolla på huset, sen så rullar man på "rullgrejen på musen" och då blir huset..konstigt, typ böjt. Eller vafan menar jag...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) huset är ju inte isometriskt, och dessutom är allting snett btw, dörren är lika lång som vägen.... alldeles fel propotioner Redigerad 31 maj, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Värsta deja-vu! Kolla på huset, sen så rullar man på "rullgrejen på musen" och då blir huset..konstigt, typ böjt. Eller vafan menar jag...? vet du va deja-vu betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 vet du va deja-vu betyder? Hehe... det vet han nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vilken template ska man använda? denna? fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vilken template ska man använda? denna? fattar noll Kolla första sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 håller på med en en ett disko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Djuraffar.gif Kanske lägger till något imorgon, men jag tror den är klar! snygg. Har du lust och göra några bilar?? eller säga vart man kan få tag i några som vi kan använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 snygg, en sak bara, kolla trottoaren nere till höger, det är några streck där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vet du va deja-vu betyder? Nu gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Huh? Var är det några streck? Förresten, vigge, hur går det med dina småbutiker? btw, tack alllihop! ser ett streck iaf. vet itne om det är mer men där gångvägen är på kanten är det ett typ vitt streck eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 ser ett streck iaf. vet itne om det är mer men där gångvägen är på kanten är det ett typ vitt streck eller nått. mm, blöir ju inte bra när man sätter ihop alla...! Kubban: Nice! Ja ska kanske fortsätta på min grejj, eller så gör ja nå nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vart kan man få tag i det där pixelprogrammet ni har ? Verkar skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vart kan man få tag i det där pixelprogrammet ni har ? Verkar skoj inget pogram vi använder nog paint eller photoshop tror jag paint har du nog och photoshop kan du nog köpa för några tusingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts