Gurgel Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kommer snart upp ett W.I.P på pixeldam.. Okey. har du lust och säga vad du håller på med? Föresten vad menar dom med wip ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kommer snart upp ett W.I.P på pixeldam.. Har aldrig fattat W.I.P, va e de?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 W.I.P means Work In Progress Ahaa tänkte att det var typ att det inte var klart eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Klart vi kan, om alla börjar pixla och lägger ner tid på det... Istället för att leta sk "funny hitler" bilder... Har jag letat? Hur vet du det? Jag har inte alls letat efter nån bild, en kompis gav mig den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 ändrade mig, blir nog några små affärer istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Min Bilfirma! som säljer BMW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 fixa till bilarna annars Perfect! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Min Bilfirma! som säljer BMW! Fixa till kanterna så blir den kanon.. Bilarna såg lite defekta ut oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Han ändrat lite saker nu iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Han ändrat lite saker nu iaf! Jävligt bra, men en liten grej bara, på bänken, och träden och skylten är det inga konturer som man ser, gör några tydliga svarta konturer på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 en sak bara, skulle det inte vara San Andreas? BMW finns ju inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Grymt snyggt! Vore trevligt om du la dit några bilar, men det är bättre utan då de förra var ganska medelmåttiga. Har du pixlat förut? Edit: Hittade en grym bild, Malibu! http://home.deds.nl/~gtaplant/pictures/pixelart/malibu.gif Fan, vad snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 en sak bara, skulle det inte vara San Andreas? BMW finns ju inte där Jo då! Sentinel är ju en BMW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jo då! Sentinel är ju en BMW! hur vet du att den är med i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Som kubanen sa, detta ska inte va nåe SA grejjs, San andreas är bara namnet för att det ska bli lite skojjigare och fler kanske bli intresserade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 ok, så det går bra om jag sätter upp en stor plansch med loggan till MGS3 på en "platta"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Don't blame me yet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts