Gurgel Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kan meddela att han(dom?)tycker det är okej att vi använder templaten! bra . Kan någon göra nån bil eller nått. E lite tjatig men skulle behöva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Härligt kubanen! Guggan, vi kan ju göra imorrn @ school! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 http://www.x-panded.com/pixeldam/pixeldam.asp?h=1&c=6&r=7 Nåt vi kan slå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ääh, vilken template kan man använda, & skulle det komma nån ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kan meddela att han(dom?)tycker det är okej att vi använder templaten! ok, bra men jag tycker det blir snyggare ju mindre varje platta är, då får man plats med fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 http://www.x-panded.com/pixeldam/pixeldam.asp?h=1&c=6&r=7 Nåt vi kan slå? Klart vi kan, om alla börjar pixla och lägger ner tid på det... Istället för att leta sk "funny hitler" bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ok, bra men jag tycker det blir snyggare ju mindre varje platta är, då får man plats med fler jao, men man får mer plats för detaljerade byggnader på den stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Såg den här lite roliga grejen på PixelDam: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Såg den här lite roliga grejen på PixelDam: Åhmen.. Skulle ju ingen få reda på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Fint stell. Lägg upp den här också. Företsen vilken stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Fint stell. Lägg upp den här också. Företsen vilken stad? lol, det är inte han som gjort det, det är en sak som visas under tiden medans man gör saken till den staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) lol, det är inte han som gjort det, det är en sak som visas under tiden medans man gör saken till den staden Asså inte de bygagrarbete saken utan att stellan har "köpt" tomten och ska bygga där. De står völl inte stell hell på varända sån? edit: föresten skriv lite konstigt i min post ovan. Jag menade fint att han skulel göra en och att han skuelle lägga upp den färdiga byggnaden här också Redigerad 26 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) ok, så här långt har jag kommit... vet inte riktigt vad jag ska göra, en bensinstation var första tanken, och det blir antagligen en första gången jag pixlar edit: uppdaterad.. Redigerad 26 maj, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ok, så här långt har jag kommit... vet inte riktigt vad jag ska göra, en bensinstation var första tanken, och det blir antagligen en första gången jag pixlar träden ser ut som magnumglassar Nej, men de var bra, ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 träden ser ut som magnumglassar Nej, men de var bra, ser bra ut jo jag vet, tycker du jag ska göra dem lite smalare/mer ostilrena om du fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Nice vigge! en bensin mack blir nog perfekt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 jo jag vet, tycker du jag ska göra dem lite smalare/mer ostilrena om du fattar? nejnej, de är bra, kanske lite mörkare underst så att man ser att de är "runda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kommer snart upp ett W.I.P på pixeldam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts