StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Gjorde en snabbt... Jävligt ful men... Har han perspektivet i bakfickan eller? Du har ju gjort ett porträtt på gubben jöh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Okej... Varför i helvete lägger man upp en bild man själv tycker är jävligt ful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det verkar vara ett satans otyg det här med pixel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Okej... Varför i helvete lägger man upp en bild man själv tycker är jävligt ful? Det vet jag. Det handlar om psykologi. Säger man att något är fult redan innan kan man på ett psykologiskt plan gardera sig mot attacker i stil med "Den är ju ruskigt ful". Dessutom räknar man med att folk ska säga saker som "Den var ju inte alls ful, den var snygg. Jag hade iaf inte gjort bättre" och då kan man känna sig glad för en stund. Dessutom vill man ju inte ge en bild av att man själv tycker att det man gör är speciellt märkvärdigt. Då blir fallet så mycket längre om någon påpekar att så är det ju egentligen inte. gahh...flummigt, igen. Måste fan sova.(Se där, där klarade jag att skylla ifrån mig mitt konstiga sätt att formulera mig på, på att jag var trött. Psykologi.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Det kanske är för sent, men jag har gjort en gubbe. Säg gärna vad ni tycker om den Redigerad 30 december, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det kanske är för sent, men jag har gjort en gubbe. Säg gärna vad ni tycker om den Den var snyggare än Dusses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Det kanske är för sent, men jag har gjort en gubbe. Säg gärna vad ni tycker om den Japp jävligt snygg Sorry dusse men måste nästan säga att denna var lite snyggare Redigerad 30 december, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Denna var äkta stil!! EDIT: Vad tycks om denna volvo!? Redigerad 30 december, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Denna var äkta stil!! EDIT: Vad tycks om denna volvo!? Snygg!! Är ingen mästare på perspektiv, men det ser rätt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det kanske är för sent, men jag har gjort en gubbe. Säg gärna vad ni tycker om den lägg lite highlights/shadows på den så blir det nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Jag krympte bara ner en 3d bild från volvos hemsida och målade till lie så att det såg bra ut. Edit: bestämer nu att solen kommer från nordväst Edit3: Tyvär så är bilen gjord med 3 pixels perspektiv (om man gör en väg så är varje del av kant sträcket 3 pixlar lång). Edit2: Look: Redigerad 31 december, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vilken av volvosarna är bäst!? (Den vänstra eller den högra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Den högra, men ingen är bra. Ladidaaaa. Gjort en åt motsatt håll också, och jag gillar foto realismen funderar på att göra en ny sort pixel som bara är mede fotorealistiska grejer. Redigerad 31 december, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 men volvorsa är ju inte i pixel eller det är ju bara krympa bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 men volvorsa är ju inte i pixel eller det är ju bara krympa bilder dessutom är dom för små för gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Kortisar, jag är i alla fall så lång som han gämfört med bilen. (så att lite mer än axlarna är över bilen) Jag har gjort en ny helt i pixel!! Redigerad 31 december, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Nu cpa det sig!! Kolla på nästa sida. Redigerad 3 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts