Gurgel Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Ny template nu! Villse att några gör något nu, kom igen! Du får fixa in övergångställen eller de kanske du gör sen?. Aja måste bara träna på dom nya lite. De e svårt för allt e så stort. Kan vi inte posta några bilar gubbar o sånt också? som man kan ta? Edit försöker med en bank just nu. Dom ska råna den också så swat ska vara där Skulle kunna behöva några hus runtomkring också. Där det kan ligga snipers m.m om någon orkar. Redigerad 25 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Okej, ska börja på den nya templaten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 sandstrand ps: första gånger jag pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 tror inte att det är tillåtet att ta någon annans skapelser, det bryter ju mot copyright-lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 tror inte att det är tillåtet att ta någon annans skapelser, det bryter ju mot copyright-lagen jag har inte tagit nåns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag har inte tagit nåns! joho.. tänk efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 tror inte att det är tillåtet att ta någon annans skapelser, det bryter ju mot copyright-lagen Vems och vad har han tagit? Sen, vem har copyright på det han tagit?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 joho.. tänk efter... vems Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 någon som skulle kunna göra några bilar o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 någon som skulle kunna göra några bilar o sånt? Vi kan göra några i skolan imorrn?! Vi har ju ändå inge bättre för oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 tror inte att det är tillåtet att ta någon annans skapelser, det bryter ju mot copyright-lagen jag snackar om template:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag snackar om template:et Kolla första sidan vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag snackar om template:et ok, men det e ju inte Krax fel, isåfall kubanens som satt ut dom templatesarna som stnadard för denna pixel city, kolla första posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag snackar om template:et Han har ju lagt ut den för att alla ska kunna använda den grunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Han har ju lagt ut den för att alla ska kunna använda den grunden. Jo, men den används som orginal på pixeldam, man kan inte ladda ner den dörifrån... man kan bara tanka en guide till vart man ska bygga huset, sen skickar man in bilden och dom lägger på grund och tar med den i staden... tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Tjena, Tar snart studenten och skolan börjar snart lugna ner sig.. Så jah hade tänk börja bugga lite jag med när nya templatsen e på ingång.. Har aldrig provat förut men de ska nog gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ok, men det e ju inte Krax fel, isåfall kubanens som satt ut dom templatesarna som stnadard för denna pixel city, kolla första posten... ehm lol, jag snackade ju om template:t, bara för att jag skrev det efter Kraxs inläg gmåste jag ju inte mena honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 sandstrand ps: första gånger jag pixlar Ursäkta, men den var inte så särskilt snygg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts