Siana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 skulle du kunna svara på om det fick plats 1 eller 2 hus på varje platta ? har för mig att du sa 2 förut på någon sida och nu har du sagt 1 så :/ skulle tro att de e 1 byggnad nu. Vi gör lite större nu Vilka byggnader e me? E mina med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Andvänder du mitt hus? Detta alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det får plats med en med en ganska liten tomt. Här är en bil, Som Siana har gjort och jag fixat till. Tänk dig att det är en stor personbil med plats för runt 5 personer och baklucka. EDIT: Förttit på min byggnad, dock har jag kommit längre nu, ganska gammal bild. Om ni undrar varför det är rosa, är det för att jag använder det som arbetsfärg. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Visa-1.gif snyggt fast ja tennis plan såg lite liten ut men jag vet inte om du har fixat den nu? @ xstreem arbeta mer på det det är ju typ en kopia av tutorialen och så har du typ bara gjort gång vägen. Gör lite trädgård m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ett gammalt ruckel, lite spray tags av OGF och en Ballas Tag som är översprejad av OGF... För det skulle vara SanAndreas va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) jao min "första" bild Va jävligt länge sedan jag höll på och pixla Men får väll försöka träna upp pixlingen om det går fönster o så kommer sedan Aja den är inte klar men kom med ideer saker som är fel m.m Redigerad 23 december, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Snyggt. En idé är att göra de svarta linjerna, till den färgen byggnaden har, fast litre mörkare/ljusare. Det blir snyggare så. Jo tack ska göra det sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Snyggt Gurgel!! Där ser du dusse, pixelgranar ska se ut så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Snyggt Gurgel!! Där ser du dusse, pixelgranar ska se ut så! ja dom var ju fett grymma Jag diggar dom Nu får du bara göra några andra träd och skit också Redigerad 24 december, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Sry för dubbel post men ville bara visa upp bensinstationen med 2 fönster + dörr och lite annat + ett torg med julgran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Sry för dubbel post men ville bara visa upp bensinstationen med 2 fönster + dörr och lite annat + ett torg med julgran. vad kan jag göra mer än : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 frågan är om ni verkligen tänkt på proportionerna, är vägarna tvåfiliga eller fyrafiliga motorvägar? jämför dem med allt anant ni gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 frågan är om ni verkligen tänkt på proportionerna, är vägarna tvåfiliga eller fyrafiliga motorvägar? jämför dem med allt anant ni gjort Ord, därför vill jag ha allt mindre, eftersom alla vägar kommer bli enfiliga, två av Sianas bilar får inte plats på vägarna runt husen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Ord, därför vill jag ha allt mindre, eftersom alla vägar kommer bli enfiliga, två av Sianas bilar får inte plats på vägarna runt husen... nej 1 bil får plats på varje gata runt huset... Och när man sätter ihopp plattorna så blir det ju "dubblet" av vägarna... fast jag kan hålla med om att det är lite olika propotioner.. Tycker vi egentligen borde fixa någon snygg gubbe och sedan bild och sedan ett template typ ? Redigerad 24 december, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vem ska göra denna gubbe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ingen, än. Jag har frågat ett par gånger nu i den här trådem, men ingen har svarat på det. Jag har gjort vissa försök, men inte lyckats så bra än. Hade templatsen varit större, så hade vi fått göra större hus, därmed har vi mer utrymme att göra en gubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts