Gurgel Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kommit så här långt änsålänge Behöver hjälp eller tips med taket. Hur ska ja göra satt de blir snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kommit så här långt änsålänge Behöver hjälp eller tips med taket. Hur ska ja göra satt de blir snyggt? nice... Taket... gör ett nytt lager och testa med platt tak Eller så gör du ett liknande tak som fredricos @ westside.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Nu kan man ju nästan säga att det är klart eller? Edit : fixal till trootaren + dörren + taket. Redigerad 25 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Nu kan man ju nästan säga att det är klart eller? Nice, en fråga bara... varför är det en öppning i trottoaren framför dörren? Otherwise, Tjocksnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Vet inte . hade tyråkigt så jag lade tilld et kanske ska fixa till det. Föresten kubanen borde vi inte ha övergångs ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Håller på med ett litet sketet hus just nu.. blir väl klart nån gång.. Ville bara visa denna bilden jag hittade(finns skitmånga på sidan) Den var så sjukt snygg så jag vet inte om jag ska hoppa ut genom fönstret! Absolut snyggaste pixelarten jag har sett i hela mitt långa liv.. http://www.x-panded.com/pixeldam/blockdetail.asp?bid=419 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Håller på med ett litet sketet hus just nu.. blir väl klart nån gång.. Ville bara visa denna bilden jag hittade(finns skitmånga på sidan) Den var så sjukt snygg så jag vet inte om jag ska hoppa ut genom fönstret! Absolut snyggaste pixelarten jag har sett i hela mitt långa liv.. http://www.x-panded.com/pixeldam/blockdetail.asp?bid=419 Fan va snygg!! Sån template skulle man ju ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Håller på med min andra byggnad, en tunnelbana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Hrmm, kan ju säga att det inte är någon idé att börja på någon ny byggnad då vi ska byta template imorgon. bra, då slipper man försöka fixa alla "småbuggar" själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Hrmm, kan ju säga att det inte är någon idé att börja på någon ny byggnad då vi ska byta template imorgon. Du får järna(hur fan stavas det? hjärn släpp. stavas de så?ne) komma med den nya templates så snabbt som möjligt idag eller imorn satt man kan göra nått i skolan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Hmm... hur ska du få den? e de från pixeldam? då har du otur Redigerad 25 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Du får järna(hur fan stavas det? hjärn släpp. stavas de så?ne) komma med den nya templates så snabbt som möjligt idag eller imorn satt man kan göra nått i skolan också Gärna w0rdar gurgel, annars sitter ja o guggan o spelar dreadrocks Edit: oops, dubbelpost :"> Redigerad 25 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Började på ett hus nyss, ska fortsätta imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Började på ett hus nyss, ska fortsätta imorgon.. Everest .... Hrmm, kan ju säga att det inte är någon idé att börja på någon ny byggnad då vi ska byta template imorgon Så Ett tips fortsätt inte om vi ska byta template. Redigerad 25 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Everest .... Så ööh? Kan ju säga att ja börjat på en bank får se hur den blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts