Jump to content

.

Dusse
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 626
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

om de e denna e den nya templaten så e ja rätt nöjd med huset...mer kommer!

Uppdates:

Skylt på taket (Spo, the new soda 4 u!) :)

AMAGAD!!!!! ;)

Ööööh, jag är supernöjd, man kan t.om öppna munnen på mitt hus när man går in!!

FFS!!! Inte för att vara dum men fan pojk, lär dig och förstå hur man ritar i perspektiv annars får du fan inte posta mer bilder! Jag blir fan depremerad!

post-24-1094151154_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe fyfan nu tröttnar t om jag på detta. Ok va taskiga mot killen men en j**la mod ska väl vara tillräckligt mogen för att hjälpa killen isätllet för o göra nån ful parodibild i paint och vara lustig. Pinsamt är vad det är... pinsamt!

Hela detta forum kollapsar och jag vet precis vad ni kommer säga till mig, men spara er besvären... eller iofs så gillar ni ju att hacka på folk så kom igen. Säg åt mig att dra, säg åt mig att jag inte behöver besöka detta forum om det inte passar, gör det. Men det vore fan droppen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe fyfan nu tröttnar t om jag på detta. Ok va taskiga mot killen men en j**la mod ska väl vara tillräckligt mogen för att hjälpa killen isätllet för o göra nån ful parodibild i paint och vara lustig. Pinsamt är vad det är... pinsamt!

Hela detta forum kollapsar och jag vet precis vad ni kommer säga till mig, men spara er besvären... eller iofs så gillar ni ju att hacka på folk så kom igen. Säg åt mig att dra, säg åt mig att jag inte behöver besöka detta forum om det inte passar, gör det. Men det vore fan droppen...

Vägrar hjälpa nån som absolut inte VILL lära sig och absolut inte KAN lära sig heller för den delen..

Mitt "hus" är fan i särklass lika snyggt som hans sk hus är..

Tycker att det är en skam för dom som iaf försöker och kan någoluna..!

Du får tycka illa om det hur mycket du vill, jag skiter i vilket! Jag har kopplat bort medkänsla i detta forum för det skulle jag aldrig palla.. Jag är helldre svinig än försöker hjälpa folk som är inkompitent senila och inte fattar når folk säger till..

Om du inte gillar stället så stick.. Vi har medlemmar så det räcker och blir över..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor