oscarw_89 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Snyggt! HEHEHEHEHE!!! Hur gammal e du! (xstreem) [Det ser hemskt ut] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) om de e denna e den nya templaten så e ja rätt nöjd med huset...mer kommer! det e den gamla vi använde förr tror itne vi ska ha den nu vet ej. MEn ditt hus e typ helt snett o så. edit Här en bra pixel guide Redigerad 2 september, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 om de e denna e den nya templaten så e ja rätt nöjd med huset...mer kommer! Uppdates: Skylt på taket (Spo, the new soda 4 u!) Shit, fattar du inte perspektivet?! Det där är ju helt sned*******! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Shit, fattar du inte perspektivet?! Det där är ju helt sned*******! han verkar inte kunna läsa, eller så fattar han inte att han gör allt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 om de e denna e den nya templaten så e ja rätt nöjd med huset...mer kommer! Uppdates: Skylt på taket (Spo, the new soda 4 u!) AMAGAD!!!!! Ööööh, jag är supernöjd, man kan t.om öppna munnen på mitt hus när man går in!! FFS!!! Inte för att vara dum men fan pojk, lär dig och förstå hur man ritar i perspektiv annars får du fan inte posta mer bilder! Jag blir fan depremerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Ursäkta språket men han måste vara dum i huvudet!! (xstreem) Det är hemskt att kolla på hans "konst", fast det kanske är nyskapande (vem vet)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 xtreeme, du läser inte vad vi skriver va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 StellHell: kan inte du eller någon annan mod ta bort all posts angående xsteem eller av xsteem så tråden återgår till pixelcity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Näe fyfan nu tröttnar t om jag på detta. Ok va taskiga mot killen men en j**la mod ska väl vara tillräckligt mogen för att hjälpa killen isätllet för o göra nån ful parodibild i paint och vara lustig. Pinsamt är vad det är... pinsamt! Hela detta forum kollapsar och jag vet precis vad ni kommer säga till mig, men spara er besvären... eller iofs så gillar ni ju att hacka på folk så kom igen. Säg åt mig att dra, säg åt mig att jag inte behöver besöka detta forum om det inte passar, gör det. Men det vore fan droppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Men vad ska vi göra då? Vi har ju sagt till killen 7-8 gånger och han förstår fortfarande inte? Skicka PM, vara trevliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Skicka PM, vara trevliga? man ska väl inte behöva skicka ett pm när det redan finns 16 inlägg om vad han gör i samma tråd han kolla i? han vet väl inte ens vad ett PM är för något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Näe fyfan nu tröttnar t om jag på detta. Ok va taskiga mot killen men en j**la mod ska väl vara tillräckligt mogen för att hjälpa killen isätllet för o göra nån ful parodibild i paint och vara lustig. Pinsamt är vad det är... pinsamt! Hela detta forum kollapsar och jag vet precis vad ni kommer säga till mig, men spara er besvären... eller iofs så gillar ni ju att hacka på folk så kom igen. Säg åt mig att dra, säg åt mig att jag inte behöver besöka detta forum om det inte passar, gör det. Men det vore fan droppen... Vägrar hjälpa nån som absolut inte VILL lära sig och absolut inte KAN lära sig heller för den delen.. Mitt "hus" är fan i särklass lika snyggt som hans sk hus är.. Tycker att det är en skam för dom som iaf försöker och kan någoluna..! Du får tycka illa om det hur mycket du vill, jag skiter i vilket! Jag har kopplat bort medkänsla i detta forum för det skulle jag aldrig palla.. Jag är helldre svinig än försöker hjälpa folk som är inkompitent senila och inte fattar når folk säger till.. Om du inte gillar stället så stick.. Vi har medlemmar så det räcker och blir över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) Vad ska man använda för program Redigerad 3 september, 2004 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Vad ska man använda för program Paint eller Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 jag använder paint och ibland Macromedia Fireworks MX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Fw va nytt även om det e fint program så har jag aldrig testat å pixla i det... antagligen för att jag e så van med ps Kubanen; Eftersom att du blivit grym nu så lär templaten bli grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 om de e denna e den nya templaten så e ja rätt nöjd med huset...mer kommer! Uppdates: Skylt på taket (Spo, the new soda 4 u!) Skämtar du?! Det är så jävla fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts