skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Ut Med Kungen, Ut med Kungen, Ut Med Kungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 ni kommer få den här låst... sen kommer folk bli sura på er..som spammade igen den..skicka pm/msn/mIRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Kul o se dig igen Kubban... Synd att det skulle bli såhär... I vilket fall som hellst håller jag på med flera projekt samtidigt... :S Ni lär få se nån beta snart iaf...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Hmm... vet inte riktigt satt bara o kludda lite i ps Får se vad det blir när ja postar den... När jag postar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag e med! Väntar på "platta"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 mitt fösta(nånsin) som ja gjort i pixel, har ingen mark eller så...jätte kasst gjord i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 gjort nårra små uppdateringar *trädgård *blommor *trottoar(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 gjort nårra små uppdateringar *trädgård *blommor *trottoar(stavning?) Ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Ful. ja vet, men de e mitt första pixel verk...gjord i paint, men ja ska träna mer o lägga ner mer tid till mina nästa verk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) *Det cpa sig* Redigerad 1 september, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag e ny och jag gör inte snätt å vint!! (obs! sparat i paint och det e en gammal platta)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 ja vet, men de e mitt första pixel verk...gjord i paint, men ja ska träna mer o lägga ner mer tid till mina nästa verk... Mm, skaffa en platta då. Och rita i perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Jag väntar på den nya innan jag gör nåt nytt!!!! *EDIT* missa att det inte var te mig ! Redigerad 1 september, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 ett nytt hus i pixel av mig...slarvigt gjord, inte snygg....men de får duga enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) ett nytt hus i pixel av mig...slarvigt gjord, inte snygg....men de får duga enligt mig... De va fan det sämsta försök jag sett!!! Kan nån säga vad det tycker om början till mitt hus!? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/hus.jpg Redigerad 1 september, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 De va fan det sämsta försök jag sett!!! Kan nån säga vad det tycker om början till mitt hus!? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/hus.jpg de va snyggt! mycke snyggare än mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Det e bara att tänka logiskt så blir det bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts