xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Pinsamt kungfood: Taget från habbohotel.co.uk Sen är fönstrerna stulna.... Redigerad 19 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Kung-fo0d- har du gjort nånting själv??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 fan va lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Haha, värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Vänta tills kubanen kommer få se detta... Kung food, jag avslöjade dig först med dörren... nu med tornet... Inser du inte att om jag hittar ett fel kommer jag att leta fler...! hela tornet e ju fgs stulet! Tycker att detta är otroligt pinsamt... Du borde egentligen inte få vara med i pc teamet...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Den röda Edit: Kan någon tänka sej att göra en dörr och sätta på den på plattan? Din falska jävel Fan vilken dålig stil Måste bara säga en sak först: MOAHHAAHAHHAHAHA!!!! Visste att det var nåt lurt på gång!!!!!!!! #3 kung-n00b. Redigerad 19 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Haha, varför är alla så efter.. Såg ni inte från början att allt var stulet? Jag ville se hur långt han skulle gå på att försvara sig på att han hade gjort det själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) lr hur. det var ett skämt jag skulle se hur lång tid det tog för er att komma på det Redigerad 20 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 lr hur. det var ett skämt jag skulle se hur lång tid det tog för er att komma på det Hahahahaa jojo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Haha, varför är alla så efter.. Såg ni inte från början att allt var stulet? Jag ville se hur långt han skulle gå på att försvara sig på att han hade gjort det själv.. meh mupp! jag visste också det, eller jag trodde det.. jag sa t.o.m. "har du gjort den själv?" för att jag var så fundersam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 lr hur. det var ett skämt jag skulle se hur lång tid det tog för er att komma på det mm visst.. det var därför du frågade om nån kunde göra en dörr till lågt... lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Håller på med ett litet sketet hus just nu.. blir väl klart nån gång.. Ville bara visa denna bilden jag hittade(finns skitmånga på sidan) Den var så sjukt snygg så jag vet inte om jag ska hoppa ut genom fönstret! Absolut snyggaste pixelarten jag har sett i hela mitt långa liv.. http://www.x-panded.com/pixeldam/blockdetail.asp?bid=419 Ta View building in the city PS:Använder ni Photo shop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 PS:Använder ni Photo shop? Spelar ingen roll vad man använder..det blir nästan lika bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Kungnjub, så man bäddar får man ligga... Ingen kommer tro dig, försök med alla undanflykter...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Kung-F, du kan väll skylla på att det är du som har gjort Habbohotel också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Ja det var jag och en kompis som hade en ide om att göra ett virtuellt hotel. där man kunde chata och göra sitt eget rum. Vi skulle ha känat miljoner på det om inte dom där hade snott vår ide! LoL nej men tro inte på mig om ni inte vill då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 konung mat borde bannas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 konung mat borde bannas Överdrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts