Dusse Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Och jag tycker huset är tok för litet... Kung food, byggnaden liknar habbo...! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Nödvändig dubbel post: Är besviken på kung food...! EDIT: Kung foods trappa är antagligen från habbohotel.nl ... på den logginen är det rött och orange bredvid...! EDIT 2: Bytte ut mot habbohotell.nl ist... det e den han coppat... Redigerad 19 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Men för satan bara dörren skulle ändra sen ändå! LoL. Men huset är bara inspirerat av habbo. Redigerad 19 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Vill inte vara nån elak kärring men som det stod några sider bakåt så är det olagligt att ta copyrightskyddat material... Editera den innan du uploadar... du hade jag inte märkt... ^^ Redigerad 19 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Vill inte vara nån elak kärring men som det stod några sider bakåt så är det olagligt att ta copyrightskyddat material... Men.... jag sa ju att jag skulle ta bort det. och förresten vad skulle dom göra stämma mig eller? Edit: förrästen ska jag ändra färg till röd! lr vad tycker ni Redigerad 19 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Tänkte berömma dig för trappan då jag kände igen det... Därför så anmärkte jag det... inte kul o berömma någon för nått som personen inte gjort...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Det ser ju ut som Habbo hotels torn ju. Jag säjer inte att du kopierat det men det ser ut som det iallafall! EDIT trodde jag kollade på sista sidan men det är vad jag tycker iallafall... Redigerad 19 juli, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Men.... jag sa ju att jag skulle ta bort det. och förresten vad skulle dom göra stämma mig eller? Edit: förrästen ska jag ändra färg till röd! lr vad tycker ni MOAHHAAHAHHAHAHA!!!! Visste att det var nåt lurt på gång!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Någon som gjort några parkbänkar som jag kan få låna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) ***VIKTIGT*** Jag har INTE gjort gubben, jag la upp den för att nån ville ha en gubbe, så jag klippte ut den ifrån Malibu Club (pixel-versionen), det är en av vakterna... men jag skulle kunna tänka mig att göra en del gubbar, ska börja med nått hus nu... Redigerad 19 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ***VIKTIGT*** Jag har INTE gjort gubben MOAHHAAHAHHAHAHA!!!! Visste att det var nåt lurt på gång!!!!!!!! #2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ok, så här långt har jag kommit... vet inte riktigt vad jag ska göra, en bensinstation var första tanken, och det blir antagligen en första gången jag pixlar edit: uppdaterad.. Kan jag få använda din parkbänk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Kan jag få använda din parkbänk? visst, jag orkar ändå inte göra klart mitt bit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ok, tack...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 @ GiZmo: Har du testat att göra någon byggnad till den här versionen av PC? japp.. men dom bilr fel och fula.. så.. får hålla mig till den andra versionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Nu har jag gjort två versioner en röd och en "habbo gul" tyvär är de röda husets fönster lite röda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Den röda Edit: Kan någon tänka sej att göra en dörr och sätta på den på plattan? Redigerad 19 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Kan du inte ladda upp dom i högre kvalité? Skulle va kul o se resultatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Den röda Edit: Kan någon tänka sej att göra en dörr och sätta på den på plattan? lol moget att rippa habbo tornet och sen bara ändra färg på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts