KalleR Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Det är alla bilder här mm, en bild är alltid 2d... men man brukar kalla bilder med djup i för 3d ändå, och det var inget djup i hans bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Ingen som har någon ide som jag kan få? Vill pixxlaa! pixla ett as-stort LAN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Gjorde ett bostadshus... tänkte göra flera bredvid varandra men det kanske är för litet? Kanske ska va 1 hus per platta o huset ska täcka nästan hela plattan? EDIT: hehe, glömde attacha bilden ^^ EDIT2: Nån som kan posta hur stor en gubbe kommer va så jag kan anpassa mina hus ^^? Måste ha propotioner så jag kan göra större hus/fönster så det ser bra ut... kan ju inte ha mini fönster till pixelgubbsarna... ^^ Redigerad 19 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Gjorde ett bostadshus... tänkte göra flera bredvid varandra men det kanske är för litet? Kanske ska va 1 hus per platta o huset ska täcka nästan hela plattan? EDIT: hehe, glömde attacha bilden ^^ EDIT2: Nån som kan posta hur stor en gubbe kommer va så jag kan anpassa mina hus ^^? Fönsterbrädorna såg lite stora ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jojo, men det var för att jag gjorde dom snabbt... kom på att proportionerna till staden kanske e fel... det är det jag undrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jodå, det är ganska lagom, kanske liiite större dörr, men annars var det riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ok, tack... Då kan jag fortsätta på mitt stora hus ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Kolla in mitt hus bara beta Pixel_House_beta.bmp Redigerad 19 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Kolla in mitt hus bara beta fönstreran borde vara lika på båda sidoran... men det är abra va ja tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Kolla in mitt hus bara beta Har du gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Tack Vilka fönster ska jag använda dom högra eller vänstra? Redigerad 19 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Fönsterbrädorna såg lite stora ut.. det kanske är balkonger? är denna i rätt storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 En liten uppdatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 En liten uppdatering snyggt, men på de vänstra fönstrerna överst, så fattas det en liten "kant" på insidan, som finns på de högra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Snygg!! Edit: Kan jag få använda din pixel gubbe Kalan? Redigerad 19 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ähh strunt i kanten jag orkar inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Nej tyvär har jag inte laggt den på plattan :/ Men här kommer en bild på min nya Saker som behöver fixas: Fönster, dörren måste ändras lite , Kanske lägga till lite bakrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts