Dusse Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jipppyyyy Äntligen nån annan som vill fortsätta me pixel... Enda jobbiga, lära sig eastside.. o de riktigta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Får man posta gamla? Redigerad 23 maj, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jo, men det är inte nödvändigt, Marquis. @ xPisc: riktigta GTA, passar ju när det är San Andreas.. å jag som gjorde en till den andra men då ere väll bara o försöka konverta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jo, men det är inte nödvändigt, Marquis. @ xPisc: riktigta GTA, passar ju när det är San Andreas.. hahahahaaha, vilken najs felskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 å jag som gjorde en till den andra men då ere väll bara o försöka konverta den blir jäkligt svårt att göra det btw, ett kontor: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Sådär, beta versionen på min FÖRSTA eastside byggnad Den e då planerad att vara lagd på en liten ö där man kan komma med gratis båt... Fönster, dörr, skylt mm saknas då i denna betan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) UPDATE 1: Changelog: "Röd matta" has been added "spotlights" has been added "windows" has been added Redigerad 23 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 UPDATE 1: Changelog:"Röd matta" has been added"spotlights" has been added"windows" has been added Det finns en edit-knapp..:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Mitt första (rätt så tråkiga) hus i "nya" vinkeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Mitt första (rätt så tråkiga) hus i "nya" vinkeln Bara så du vet, detta e den riktiga vinkeln... Kubanen sa det till mig idag Så därför har jag också börjat med den vinkeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Man kanske borde böja pixla(?) igen Men jag har som vanligt brist på idéer, så skriv gärna något förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) tror att jag ska försöka mig på något ett tips är att du ändrar kanterna på template:et, de är felkonstruerade http://zoggles.dyndns.org/zoggles/asp/tuto...sp?tut=1&page=2 Redigerad 24 maj, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) mm... gillar inte templaterna heller.... snälla fredrico börja igen...! De va du som gjorde helms deep va?! @ vigge: snälla gör nått de ä så kul o se va andra gör Redigerad 24 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 :| har hållit på en liten stund nu =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) :| har hållit på en liten stund nu =P Kanske borde flytta fram pilarna på marken? annars kör man ju kanske in i huset EDIT: Nån som har lust att göra en LITEN ö precis så stor som en platta? Redigerad 24 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kanske borde flytta fram pilarna på marken? annars kör man ju kanske in i huset EDIT: Nån som har lust att göra en LITEN ö precis så stor som en platta? Fram? bak menar du väll ändå? Asså flytta pilarna lite mer bak satt man hinner se att man ska svänga in där. Lr ha dom där dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Menade bak Iaf, ja gjorde hotellet på en ö Redigerad 25 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts