dog Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Grö som jag tänker göra då. Sätt på rockkanalen (kommer förmodligen att finnas en) och förvandla CJ till en hårdrockare (även om han ser exakt likadan ut) Och sen tror jag man inte kommer att tänka så mycket på hiphoptemat eftersom gta handlar om helt andra saker du får väl modda till lite flottigt hår och lederhosen. sen kanske vi andra slipper läsa ditt gnäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ebeeto: Jag ska inte göra om CJ, men man kan ju låtsas (efter det är spelaren som har all makt) att han är hårdrockare (om du nu fattar min dumma förklaring). Kommer förresten skaffa Sa till PS2. Dog: När började det där kallas gnäll Jag ser det mer som ett dåligt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 du får väl modda till lite flottigt hår och lederhosen. sen kanske vi andra slipper läsa ditt gnäll. Heh.. Med tanke på din bild ska du kanske inte snacka om flottigt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ebeeto: Jag ska inte göra om CJ, men man kan ju låtsas (efter det är spelaren som har all makt) att han är hårdrockare (om du nu fattar min dumma förklaring). Kan vara svårt att tänka sig det när han skakar näve med Eightball med orden "Ey, whaddup, nigga?"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kan vara svårt att tänka sig det när han skakar näve med Eightball med orden "Ey, whaddup, nigga?"... Haha! Exakt! Som när man gjorde om Tommy Vercetti till värsta gangstern med inbakade fläter och doo-rag, så läggar han helt plötsligt någon glassig kommentar och förstör hela gangstakänslan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Dog: När började det där kallas gnäll Jag ser det mer som ett dåligt skämt. ledsen för den hårda tonen. är bara trött på dissen av hip hop-temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Heh.. Med tanke på din bild ska du kanske inte snacka om flottigt hår. Åhå..med tanke på din bild skulle jag inte snacka alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Åhå..med tanke på din bild skulle jag inte snacka alls. Ehh... Dude... Det var lite kul.. Typ.. Se här: Snoop = No. 1 PIMP = Greasy perms Beef:a inte när det inte behövs, shorty.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ehh... Dude... Det var lite kul.. Typ.. Se här: Snoop = No. 1 PIMP = Greasy perms Beef:a inte när det inte behövs, shorty.. beefar inte. lajar bara. fattade skämtet. gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 beefar inte. lajar bara. fattade skämtet. gjorde du? Nja... Har inte druckit kaffe... Förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ok, orkar inte mer. förlåt. jag skämtade bara. du är jättesnygg på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ok, orkar inte mer. förlåt. jag skämtade bara. du är jättesnygg på bilden. Jag orkar inte heller.. Men du beefar ju visst! Aja.. Fuck det... Peace, bro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 jag skippar att köpa det om ja ghar ont om pengar när det släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) WOORD Redigerad 24 maj, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Det enda som skulle få mig att inte köpa d vore om ja blev skjuten i armen två ggr!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Det enda som skulle få mig att inte köpa d vore om ja blev skjuten i armen två ggr!" Varför? Förklaring tack! Haha! Varför inte fem skott i armen? Redigerad 24 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Det enda som skulle få mig att inte köpa d vore om ja blev skjuten i armen två ggr!" Om man dog så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ja menar såklart att ja skulle förblöda då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Det ENDA som skulle få mig att inte köpa spelet var om de la de på 3 skivor (en för varje stad) så att man måste byta hela tiden när man åker igenom. Eller föresten.... JAg skulle nog köpt det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag skulle inte köpa GTA SA om man var en blå gruka som åt grass och att spelet gick ut på att man skulle köpa så många getter man kunde!! HHHAHAHHAHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts