Jump to content

Skippa Köpet

Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Om spelet blev för hiphopigt så att uppdragen handlade om att skriva raplåtar och under hela spelets gång skulle man bara höra rap och hiphop musik :ermm:

Eller om dom gjorde om SA så att spelet inte gick ut på att döda längre utan hjälpa gamla tanter över gatan och sånt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om spelet blev för hiphopigt så att uppdragen handlade om att skriva raplåtar och under hela spelets gång skulle man bara höra rap och hiphop musik :ermm:

Eftersom det utspelas i det svarta Los Angeles så får du nog vänja dig vid att det är mycket West Coast Rap och säckiga brallor. Men att "skriva rap-låtar under hela spelet" låter inte som en möjlighet. Dialogen, musiken och attityden kommer att vara det du refererar till som "Hip-Hop". Du får vänja dig, vi andra skattar oss lyckliga! "Ya can't stand tha heat, stay out of tha kitchen, bitch!" Grandpa says.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det utspelas i det svarta Los Angeles så får du nog vänja dig vid att det är mycket West Coast Rap och säckiga brallor. Men att "skriva rap-låtar under hela spelet" låter inte som en möjlighet. Dialogen, musiken och attityden kommer att vara det du refererar till som "Hip-Hop". Du får vänja dig, vi andra skattar oss lyckliga! "Ya can't stand tha heat, stay out of tha kitchen, bitch!" Grandpa says.

W0rD! fan va skönt med hiphop! Gangsta fo' life!

det värsta skulle va om man hjälpte de lallande bögarna (westlife) att skriva låtar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om man skulle skriva raplåtar som uppdrag (vilket aldrig kommer att inträffa) så skulle jag aldrig köpa det :ermm:

För topicen handlar ju om anledningar till att man skulle skippa att köpa spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag skulle hellre vilja ha Jim Carrey som huvudperson, än hip-hopparen, men nåja

Men jag skulle skippa det om det bara blir hip-hop överallt, hatar när folk säger "Yo" "Bitch" etc... -_-

Lite tråkigt att GTA skulle bli såhär, eftersom det aldrig haft det "temat", jaja bara att vänja sig antar jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag skulle hellre vilja ha Jim Carrey som huvudperson, än hip-hopparen, men nåja

Men jag skulle skippa det om det bara blir hip-hop överallt, hatar när folk säger "Yo" "Bitch" etc... ;)

Lite tråkigt att GTA skulle bli såhär, eftersom det aldrig haft det "temat", jaja bara att vänja sig antar jag ^_^

Grö som jag tänker göra då.

Sätt på rockkanalen (kommer förmodligen att finnas en) och förvandla CJ till en hårdrockare (även om han ser exakt likadan ut) -_-

Och sen tror jag man inte kommer att tänka så mycket på hiphoptemat eftersom gta handlar om helt andra saker -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grö som jag tänker göra då.

Sätt på rockkanalen (kommer förmodligen att finnas en) och förvandla CJ till en hårdrockare (även om han ser exakt likadan ut) -_-

Och sen tror jag man inte kommer att tänka så mycket på hiphoptemat eftersom gta handlar om helt andra saker ^_^

Jag tänker inte motsätta mig dig... Men du kan ju inte total-ändra CJ innan du i alla fall spelat dig igenom liret. Sedan när uppdragen är avklarade kan man ju leka lite med spelet.

Jag gjorde nyligen om Tommy Vercetti till en svart kille med Triple Five Soul-stass och vita adidas, men detta efter att jag varvat spelet ett antal gånger..

Om nästa i raden av GTA-huvudpersoner blir en Westlife-lyssnande trall-bög eller en galen goth-rockare får jag ta det med en nypa salt. Då får man köra på det temat. Men Rockstar har tydligen insett nånting iochmed att de valt detta tema...

Som jag och Okka snackade om tidigare; kolla Menace II Society för att komma i stämning och glöm tajta skinnbrallor och rosa hår! ;)

Preach, dawgs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor