Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hur mycket behövs det för att du inte ska köpa GTA:San Andreas?? Personligen skulle jag förmodligen köpa spelet även om det handlade om att springa omkring i öknen och jaga fåglar sedeså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Om huvudpersonen var en drag-queen i tighta rosa skinnbrallor samt om dennes röst gjordes av Jim Carey. Då skulle jag först gråta lite, sedan köpa spelet för att tända eld på det och rosta några marshmellows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Att spelet i sista stund byter namn till San Andreas The Sims och att grafiken skulle vara sämre än första GTA spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Om spelet blev för hiphopigt så att uppdragen handlade om att skriva raplåtar och under hela spelets gång skulle man bara höra rap och hiphop musik Eller om dom gjorde om SA så att spelet inte gick ut på att döda längre utan hjälpa gamla tanter över gatan och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Om spelet blev för hiphopigt så att uppdragen handlade om att skriva raplåtar och under hela spelets gång skulle man bara höra rap och hiphop musik Eftersom det utspelas i det svarta Los Angeles så får du nog vänja dig vid att det är mycket West Coast Rap och säckiga brallor. Men att "skriva rap-låtar under hela spelet" låter inte som en möjlighet. Dialogen, musiken och attityden kommer att vara det du refererar till som "Hip-Hop". Du får vänja dig, vi andra skattar oss lyckliga! "Ya can't stand tha heat, stay out of tha kitchen, bitch!" Grandpa says. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Eftersom det utspelas i det svarta Los Angeles så får du nog vänja dig vid att det är mycket West Coast Rap och säckiga brallor. Men att "skriva rap-låtar under hela spelet" låter inte som en möjlighet. Dialogen, musiken och attityden kommer att vara det du refererar till som "Hip-Hop". Du får vänja dig, vi andra skattar oss lyckliga! "Ya can't stand tha heat, stay out of tha kitchen, bitch!" Grandpa says. W0rD! fan va skönt med hiphop! Gangsta fo' life! det värsta skulle va om man hjälpte de lallande bögarna (westlife) att skriva låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Eftersom det utspelas i det svarta Los Angeles så får du nog vänja dig vid att det är mycket West Coast Rap och säckiga brallor. Men att "skriva rap-låtar under hela spelet" låter inte som en möjlighet. Dialogen, musiken och attityden kommer att vara det du refererar till som "Hip-Hop". Du får vänja dig, vi andra skattar oss lyckliga! "Ya can't stand tha heat, stay out of tha kitchen, bitch!" Grandpa says. Men om man skulle skriva raplåtar som uppdrag (vilket aldrig kommer att inträffa) så skulle jag aldrig köpa det För topicen handlar ju om anledningar till att man skulle skippa att köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 om dom tar bort alla nya grejer utom banana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag håller med EB på denna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Att det inte kommer ut på marknaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 om det blev typ som true crime eller dålig vinkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Troligtvis inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 skulle nog inte tjacka spelet om huvudpersonen var pingstvän vars uppgift är att frälsa resten av karaktärerna och sätta stopp för allt våld osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Om spelet blev GTA:Catwalk man går och visar sig i string och Sexiga kläder. Sen ute på stan ska man hitta det bästa sminket för att få din kärlek att falla för dig.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Simpelt: Förhöga systemkrav förminPC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Personligen skulle jag förmodligen köpa spelet även om det handlade om att springa omkring i öknen och jaga fåglar sedeså!! Orka slösa pengar på ett sånt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 vad jag menade var bara det att jag kommer att köpa GTA hur det än ser ut, bara för att det heter just GTA antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Haha, jag skulle hellre vilja ha Jim Carrey som huvudperson, än hip-hopparen, men nåja Men jag skulle skippa det om det bara blir hip-hop överallt, hatar när folk säger "Yo" "Bitch" etc... Lite tråkigt att GTA skulle bli såhär, eftersom det aldrig haft det "temat", jaja bara att vänja sig antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Haha, jag skulle hellre vilja ha Jim Carrey som huvudperson, än hip-hopparen, men nåja Men jag skulle skippa det om det bara blir hip-hop överallt, hatar när folk säger "Yo" "Bitch" etc... Lite tråkigt att GTA skulle bli såhär, eftersom det aldrig haft det "temat", jaja bara att vänja sig antar jag Grö som jag tänker göra då. Sätt på rockkanalen (kommer förmodligen att finnas en) och förvandla CJ till en hårdrockare (även om han ser exakt likadan ut) Och sen tror jag man inte kommer att tänka så mycket på hiphoptemat eftersom gta handlar om helt andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Grö som jag tänker göra då. Sätt på rockkanalen (kommer förmodligen att finnas en) och förvandla CJ till en hårdrockare (även om han ser exakt likadan ut) Och sen tror jag man inte kommer att tänka så mycket på hiphoptemat eftersom gta handlar om helt andra saker Jag tänker inte motsätta mig dig... Men du kan ju inte total-ändra CJ innan du i alla fall spelat dig igenom liret. Sedan när uppdragen är avklarade kan man ju leka lite med spelet. Jag gjorde nyligen om Tommy Vercetti till en svart kille med Triple Five Soul-stass och vita adidas, men detta efter att jag varvat spelet ett antal gånger.. Om nästa i raden av GTA-huvudpersoner blir en Westlife-lyssnande trall-bög eller en galen goth-rockare får jag ta det med en nypa salt. Då får man köra på det temat. Men Rockstar har tydligen insett nånting iochmed att de valt detta tema... Som jag och Okka snackade om tidigare; kolla Menace II Society för att komma i stämning och glöm tajta skinnbrallor och rosa hår! Preach, dawgs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts