Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Hur vet ni om huvudpersonen kommer kunna bli ett muskelberg? ingen vet! d enda någon vet e d som står om SA här på GTAsajten...sen "sägs" det en jävla massa! men om man kan bli så ska ja först vara as fet sen träna som *** o bli muskelberg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Hur vet ni om huvudpersonen kommer kunna bli ett muskelberg? förmodligen ett antagande, eller lite lek med fantasin, vem vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 VOTE : MUSKELBERG man ska ju kunna slå ner alla kaxiga människor ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 VOTE:vältränad fast jag ska ha två filer, en vältränad å en smal (som dom flesta ska ha ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Man ska nte leva dubbelliv! Man kan ha EN som upplever allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Man ska nte leva dubbelliv! Man kan ha EN som upplever allt! håller med, annars känns det som man spelar bara för att testa allt och inte för att ha skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 håller med, annars känns det som man spelar bara för att testa allt och inte för att ha skoj ja precis! man kan ju bli fet först sen träna som *** och testa allt med en gubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ja precis! man kan ju bli fet först sen träna som *** och testa allt med en gubbe! ...jag ska ta hand om min gubbe som om han vore mitt barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ...jag ska ta hand om min gubbe som om han vore mitt barn! haha jag med! fan va ja längtar azzå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Hur vet ni om huvudpersonen kommer kunna bli ett muskelberg? Om man äter mycke skräpmat blir man fet. Tränar man så virse värsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ja precis! man kan ju bli fet först sen träna som *** och testa allt med en gubbe! Låter väldigt bra. Kan leka Hillary King. WOOOW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts