Bullet Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ja själv ska jag va vältränad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska nog ha en mellan gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 tänker ha en tjockis och en vältränad gubbe Vote: vältränad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 jag ska ha en riktigt vältränad snubbe, men inte för tung, han ska kunna springa snabbt när det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Medans spelets uppdrag fortfarande är oavklarade skall jag hålla killen någorlunda "spring-vänlig" i alla fall.. Men sedan blir det Big-Ass Whopper Mega-Meal med extra frites... Det är så en riktig gangsta funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vältränad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 någonstans mellen mellan och smal och en gnutta vältränad Vote: Mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Medans spelets uppdrag fortfarande är oavklarade skall jag hålla killen någorlunda "spring-vänlig" i alla fall.. Men sedan blir det Big-Ass Whopper Mega-Meal med extra frites... Det är så en riktig gangsta funkar! Japp tänker i samma banor jag. Måste ju vara fet när man ska vara ghettokung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 jag ska vara as fet eller väl tränad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska ha två stycken sparningar på ena: Vältränad och den andra As fet. Vote: As fet Man ska ju vara fet som snubben i D12 vet ej vad han heter. Men då ser man ut som en riktig gängledare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska nog klarar spelet och hålla killen i form men sedan ska jag typ göra han skit fet och så. Sedan ska jag göra så att han ska tränas och bli typ värsta musklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kommer väll gå i vågor, ibland orkar man väll bara inte tänka på hälsan och man bygger på lite fett. Men jag ska försöka hålla mig trimmed! Vote: Vältränad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 tror min ska vara vältränad eller muskelberg vote: muskelberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Min ska helt klart vara lönnfet och konstant stoppa i sig onyttiga saker... kanske blir någon joggingrunda då och då iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Nejnej jag ska träna upp min gubbe så att han slår ner alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ska nog klara hela storyn sen är de äta skräpmat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr3drik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 vadå har inte hängt me så mycke i gta sa men kan man välja hur gubben sak se ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 vadå har inte hängt me så mycke i gta sa men kan man välja hur gubben sak se ut ? Nej, man kommer behöva äta mat... och för att inte bli för fet så får man träna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 muskelberg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Hur vet ni om huvudpersonen kommer kunna bli ett muskelberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts