Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 mjo vilken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 .? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Men när man startar datorn och vill starta den i felsäkert läge.. då ska man hålla in en knapp typ f7 eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 mjo vilken.. 1. Stäng av datorn när den bootar. 2. Starta om datorn, nu kan du välja felsäkert läge där. Finns nog andra sätt, men man kan välja felsäkert läge där iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 XP: tryck F8 precis innan den börjar boota. Win95/98 Håll in F8 när dne börjar boota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Tack Miko & Tobbe! Datorn har fått nått jävla virus: lsass.exe nån fler som har fått det? datorn stängs av hela tiden.. Redigerad 23 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Sasser-viruset om jag inte tar fel. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 japp precis det är den skiten.. men hur tar man bort det? fattar ej engelska :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 jag hade också det på min dator förut. här är en fixf_sasser.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Yey! En fix, har iofs inte sasser, ås spelar ingen roll Redigerad 23 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hur vet man att man har det? I aktivitetshanteraren ser man lsass.exe men min dator beter sig normalt!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hur vet man att man har det? I aktivitetshanteraren ser man lsass.exe men min dator beter sig normalt!!?? Så är de för mig med och de går ínte att ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) kollade och hade den också. Kör fixen just nu. Hoppas det funkar. Edit har kört fixen men de hände ju inget? Redigerad 23 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 på syrrans datorn finns den där och inget händer men min är helt cp.. jag körde också fixen men inget hände.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 lsass.exe är en vanlig systemaktivitet, bara att den KAN infekteras av tex. Sasserviruset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 lsass.exe är en vanlig systemaktivitet, bara att den KAN infekteras av tex. Sasserviruset. Du är smart liten j'vel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Du är smart liten j'vel! Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 det finns en (L) lsass.exe och en (I) isass.exe nån av dom är viruset har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Nu skall vi inte blanda ihop filerna här, man kommer absolut få mer problem med datorn om man tar bort lsass.exe. Sasser använder sig av ett säkerhershål i Lsass (local security authority service) för att sprida sig. När man blir smittad av sasser så kommer lsass att crasha och windows stängs av efter en minut. Själva viruset lägger sig i windowsmappen under namnet avserve.exe. Ta inte bort fel fil nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Nu drar vi slutsatser här, vilken fil ska bort LW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts