Karatemorfar Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag och min kompis är på första ön och finns det nån helikopter där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 troor inte de......dom sa att det e rätt svårt att fixa fram en helikopter.....så tror att det e på den vänstra ön...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 jag e nu på andra ön !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag och min kompis är på första ön och finns det nån helikopter där?? det finns ett uppdrag där man ska flyga en mini helekopter och lägga bomber på hus på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Snacka om fräcka uppdrag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts