xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 På ps2 klarade jag updraget för länge sen, men kommer inte ihåg hur man gör, ska klara det på pc nu... Man ska alltså laxa en pansarvagn som står under hårdbevakning i en militärkonvoj...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vänta tills dom stannar vid en munkaffär. Han som sitter i stridsvagnen går ut och går och köper munkar. Då ska du springa fram, ta den och sen köra iväg. Annars kan du skjuta ner alla och sen ta stridsvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ahaa, han e munksugen ok, ty... då kan man ju åka breve å glassa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Eller så väntar du tills dom stannar för att köpa munkar . (ok, kanske inte ska börja med detta igen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vänta tills dom stannar vid en munkaffär. Han som sitter i stridsvagnen går ut och går och köper munkar. Då ska du springa fram, ta den och sen köra iväg. Annars kan du skjuta ner alla och sen ta stridsvagnen. om du börjar ´skjuta får de damp o mejar ner dig totalt... har erfarenheter av de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 om du börjar ´skjuta får de damp o mejar ner dig totalt... har erfarenheter av de nej det är lätt att döda dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 nej det är lätt att döda dom ?? jag blev nermejad direk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ni vet vid Cam bor, jag stog där uppe på taket och pepprade ner allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ni vet vid Cam bor, jag stog där uppe på taket och pepprade ner allt! hehe nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) ?? jag blev nermejad direk ta en bil och kör över dom då blir det lätt som f*n Redigerad 23 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Första gången ställde jag en moped framför konvojen, och började skjuta ner alla jag såg med en Luger eller vad den heter. Det funkade. Andra gången väntade jag tills pansarvagnens chaufför gick ut för att köpa munkar . Det funkade också. Sen kan man ju söka på forumet. Det funkar även det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Första gången ställde jag en moped framför konvojen, och började skjuta ner alla jag såg med en Luger eller vad den heter. Det funkade. Andra gången väntade jag tills pansarvagnens chaufför gick ut för att köpa munkar . Det funkade också. Sen kan man ju söka på forumet. Det funkar även det. jag parkerade bara en bil framför tanken sedan gick en av de ut och skulle kör bor den. Då tog jag bara hans plats o mejade ner allt o alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag väntade tills soldaten klev ut och köpte munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 måste bara säga kul ord istället för att sno: "Laxa"! har bara hört baxa! Gjorde som epix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 mjo... mitt ord väntade också tills han skulle tjacka munks,.. funkade ju super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 mjo... mitt ord väntade också tills han skulle tjacka munks,.. funkade ju super! tjacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Jag har mejat ner dem två gånger, en gång på PS2 och en till gång på PC. Den andra gången så kastade jag av mig min MC så den låg i vägen. Då sa nån "Move that civilian vehicle" Redigerad 24 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 När man väl ä i tanken ä de lätt som bara den! Munkar e gott. Förstår föraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts