Jump to content

Hjälp, man ska laxa en pansarvagn!

xPisc
 Share

Recommended Posts

Vänta tills dom stannar vid en munkaffär. Han som sitter i stridsvagnen går ut och går och köper munkar. Då ska du springa fram, ta den och sen köra iväg. Annars kan du skjuta ner alla och sen ta stridsvagnen.

om du börjar ´skjuta får de damp o mejar ner dig totalt... har erfarenheter av de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången ställde jag en moped framför konvojen, och började skjuta ner alla jag såg med en Luger eller vad den heter. Det funkade.

Andra gången väntade jag tills pansarvagnens chaufför gick ut för att köpa munkar . Det funkade också.

Sen kan man ju söka på forumet. Det funkar även det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången ställde jag en moped framför konvojen, och började skjuta ner alla jag såg med en Luger eller vad den heter. Det funkade.

Andra gången väntade jag tills pansarvagnens chaufför gick ut för att köpa munkar . Det funkade också.

Sen kan man ju söka på forumet. Det funkar även det.

jag parkerade bara en bil framför tanken sedan gick en av de ut och skulle kör bor den. Då tog jag bara hans plats o mejade ner allt o alla -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor