Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hur dödar man den stora spindeln med en jättepung, har använt alla min sprängämnen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Spräng och skjut så mkt du kan på pungen, sen springer den iväg. Den går inte att döda förrän den sprungit dit den ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Spräng och skjut så mkt du kan på pungen, sen springer den iväg. Den går inte att döda förrän den sprungit dit den ska. den har hoppat ner i ett hål (som fortsätter till ett annat hål där det är stop) men vill inte fortsätta springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 den har hoppat ner i ett hål (som fortsätter till ett annat hål där det är stop) men vill inte fortsätta springa. Ser det ut som den fastnat eller nått? Annars så é de bara fortsätta skjuta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 dens skal skyddar från skott ovanifrån och om jag hoppar ner så dödar den mig på tre sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Försök kasta granater eller detpacks i gropen eller smyg försiktigt fram till kanten, skjut några skott med magnumen mot pungen och dra dig tillbaka innan den hinner döda dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Försök kasta granater eller detpacks i gropen eller smyg försiktigt fram till kanten, skjut några skott med magnumen mot pungen och dra dig tillbaka innan den hinner döda dig. Spelar på den andra datorn så jag kan inte ta några screenshots, men jag står flera meter ovanför den och kan därför inte använda magnumen på den, använde alla spr'ngmedel på honom utan att någor hände :/ lirar på hard så det krävs kanske mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hoppa ner och gå in vid kanten, den nåt inte dig där, döda den, hoppa ner i hålet som den just gorde åt dig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 det måste ha varit en bugg att den inte fortsatte springa, råkade dock följa med den så jag sköt den underifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Yes, jag har varvat det! Första gången (lol), men jag gjorde det också på hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hm... har du redan varat hela spelet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hm... har du redan varat hela spelet!? japp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Visst var bebisen rolig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Visst var bebisen rolig =) fan vad cranky han var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 vilket H-L?? OP, BS eller vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 vilket H-L?? OP, BS eller vanliga Half-Life spelade han, men är inte det klart? Han skrev ju varken O4 eller BS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Varför började du på hard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Half-Life spelade han, men är inte det klart? Han skrev ju varken O4 eller BS Här var man glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Psst han har mens, du vet hur det kan vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 hihi, lingonvecka... Antar att man börjar på hard för de e roligast... Jag brukar alltid börja på hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts