darkjak Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Meningen med det här projektet är att man ska göra original-GTA helt i 3D. Jag behöver nån som kan göra alla träd, bilar och gubbar i 3D, nån som kan programmera in kameran bakom gubben, och nån som kan göra animationer på gubbarnas rörelser. Vem vill va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 och vad fan ska du göra? btw, lycka till om du ens får ihop en karaktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 gta vc är ju ffs 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det är ju inte samma VC i GTA som i GTA:VC. Städerna är annorlunda uppbyggda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Förlåt men...så idiotiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Är det inte lite..onödigt? Jag menar, VC är ju i 3D, SA kommer vara i 3D. Men visst, du kan ju försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Meningen med det här projektet är att man ska göra original-GTA helt i 3D. Jag behöver nån som kan göra alla träd, bilar och gubbar i 3D, nån som kan programmera in kameran bakom gubben, och nån som kan göra animationer på gubbarnas rörelser. Vem vill va med??? Gå till nåt engelskt forum.! (ett varmt tips) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Gå till nåt engelskt forum.! (ett varmt tips) Jo.. det är nästan omöjligt att få tag i folk i ett svensk forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 det är väl ganska onödigt?? det kommer nog ta en jävla tid också, det är många som startar upp olika projekt, men få som fullföljer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Är det inte lite..onödigt? Jag menar, VC är ju i 3D, SA kommer vara i 3D. Men visst, du kan ju försöka. JAG SA JU: DET ÄR JU INTE SAMMA STÄDER I DOM GAMLA SPELEN SOM DOM NYA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts