Chucky_4 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ska ut på landet ock döda alla liftare och döda alla gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ¨tästa alla nya saker kolla in spelet och typ åka ut på landet värkar ju så jävla häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 jag ska också kolla om polisen jagar en om man åker för snabbt eller för galet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Du verkar ha seriösa problem, nog för att du säkert är 13år men geez. vem fan e du som skriver skit till mig !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 vem fan e du som skriver skit till mig !!!!!!! vem fan e du som skriver skit till mig !!!!!!! haha detta är ett forum ta inget alvarligt här haha kanse inte ens handla om dig haha : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 vem fan e du som skriver skit till mig !!!!!!! Nog har man seriösa problem om man vill köra cykel o skjuta alla civila o sen knulla en hora och skära av en killes kuk o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en porrtidning o skita i en kille face. Rätta mig om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 haha detta är ett forum ta inget alvarligt här haha kanse inte ens handla om dig haha : nejdå skojja bara PEACE everybody Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Nog har man seriösa problem om man vill köra cykel o skjuta alla civila o sen knulla en hora och skära av en killes kuk o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en porrtidning o skita i en kille face. Rätta mig om jag har fel... vad e det för fel det är kul och sjuta cevila på gta ??? knulla en hora?? ehh shit tänk efter lite killen ... okej pressa en killes kuk det är sjukt men han har ju inte seriösa problem för de skit ide och sluta kompitera skit saker desutom skita i en killes face e ju fett skönt haha tänk på killen helt brun haha sno en bil de gör väll alla på gta? köpa en porrtinding okej det är inte sjuikt men vart ska du få tag på den haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Efter man har klarat storyn ska man ju såklart leka i Las Venturra! Fan vad härligt spelet kommer att bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 vad e det för fel det är kul och sjuta cevila på gta ??? knulla en hora?? ehh shit tänk efter lite killen ... okej pressa en killes kuk det är sjukt men han har ju inte seriösa problem för de skit ide och sluta kompitera skit saker desutom skita i en killes face e ju fett skönt haha tänk på killen helt brun haha sno en bil de gör väll alla på gta? köpa en porrtinding okej det är inte sjuikt men vart ska du få tag på den haha Själva knulla-en-hora-och-skära-av-en-killes-kuk-o-pressa-den-till-juuice-och-sälja-den-till-Earvin-Johnson-delen var ju rätt knäpp, köpa-en-porrtidning-o-skita-i-en-kille-face-dlen likaså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 vad e det för fel det är kul och sjuta cevila på gta ??? knulla en hora?? ehh shit tänk efter lite killen ... okej pressa en killes kuk det är sjukt men han har ju inte seriösa problem för de skit ide och sluta kompitera skit saker desutom skita i en killes face e ju fett skönt haha tänk på killen helt brun haha sno en bil de gör väll alla på gta? köpa en porrtinding okej det är inte sjuikt men vart ska du få tag på den haha Vad Okka menade var nog att sättet grabben skrev det på var omoget och ogenomtänkt. Det kan jag lätt instämma på... Vad Hedlund menar med att det är "sjukt" att köpa porr vet jag inte... Själv anser jag det betydligt sjukare att meja ner civila med AK... Det är en perfekt spegling av den amerikanska censuren, blås skallen av varandra så länge ni inte visar bröst eller könsorgan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det är en perfekt spegling av den amerikanska censuren, blås skallen av varandra så länge ni inte visar bröst eller könsorgan... Haha! Exakt, rätt sjukt egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Haha! Exakt, rätt sjukt egentligen... Ja.. Moralkärringarna tjatar redan extremt mycket om våldsamma spel i klass med Postal 2. Betänk då hur debatten skulle bli om även sexuellt våld nyttjades.. Egentligen är det också ganska sjukt att ett spel blir "fritt" bara för att man kan skjuta ner pensionärer. Det jag vill uppleva är inte att mörda oskyldiga! Jag vill cruisa runt i en dyr bil med 5 underklädesmodeller och sedan ligga med allihopa i baksätet. Friheten måste utvidgas! En kompis sa, när jag nämnde sex i t ex. Postal 2 (spelet suger, men bra exempel) att det var sjukt. "Ja, om du vill våldta tjejer så är du ju sjuk!". Jag "vill" inte våldta folk. Men det skulle helt klart vara intressant i ett spel där man ändå kan sparka huvudet av folk, sparka sönder deras lik, urinera på dem och elda upp dem... Jag vill inte ha våldtäcksscener i GTA: SA, men jag vill ha lite kvinnlig fägring! Mjukporr och snygga, pixliga brudar! PREACH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Ja.. Moralkärringarna tjatar redan extremt mycket om våldsamma spel i klass med Postal 2. Betänk då hur debatten skulle bli om även sexuellt våld nyttjades.. Egentligen är det också ganska sjukt att ett spel blir "fritt" bara för att man kan skjuta ner pensionärer. Det jag vill uppleva är inte att mörda oskyldiga! Jag vill cruisa runt i en dyr bil med 5 underklädesmodeller och sedan ligga med allihopa i baksätet. Friheten måste utvidgas! En kompis sa, när jag nämnde sex i t ex. Postal 2 (spelet suger, men bra exempel) att det var sjukt. "Ja, om du vill våldta tjejer så är du ju sjuk!". Jag "vill" inte våldta folk. Men det skulle helt klart vara intressant i ett spel där man ändå kan sparka huvudet av folk, sparka sönder deras lik, urinera på dem och elda upp dem... Jag vill inte ha våldtäcksscener i GTA: SA, men jag vill ha lite kvinnlig fägring! Mjukporr och snygga, pixliga brudar! PREACH!! W0rd Brother. Redigerad 24 maj, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Nog har man seriösa problem om man vill köra cykel o skjuta alla civila o sen knulla en hora och skära av en killes kuk o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en porrtidning o skita i en kille face. Rätta mig om jag har fel... har du ingen fantasi din murmel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag ska Luungt kolla på den Nya miljön... sen simma, göra inbrott, cykla o tsta den nya ragadollsaken.. lungt.. de e ju typ de första man gör.. gjorde samma sak på Vc.. Ursäkta?! Vad menas med Ragadollstilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ursäkta?! Vad menas med Ragadollstilen? Det är väl fysiken de kallar Ragdoll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 har du ingen fantasi din murmel Jajemen! Fantasi har jag gott om...men sjuka tankar om vad man ska kunna göra i spel är limiterad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jajemen! Fantasi har jag gott om...men sjuka tankar om vad man ska kunna göra i spel är limiterad... okrj murmeln då säger vi så...menade inte detjag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 I början ska ja bara göra 1 uppdrag sen ska ja utfoska hela staden och sen efter ett tag, fortsätta med uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts