kariya Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 först ska jag ta en cykel och cykla runt. när jag har klarat spelet ska jag cykla SA runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ragadoll saken?? Ragdoll-fysik, dvs. att artificiell gravitation får döda kroppar att bete sig "naturligt", t ex. som i Hitman-spelen. De landar på föremål och kan flyttas efter att de dött. I GTA: III och VC landade ALLA döda kroppar identiskt.. Det var lite väl budget enligt mig... Det måste vara roligare att sparka på liggande personer nu när de skakar verklighetstroget.. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska bli fet och gå med i viktväktarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ähh allvarligt så ska jag nu bör ja med att banka skiten ur någon med mina bara händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 de forsta ja kommer gora e nog att ga runt lite, kanna pa hur kontrollerna e, kolla pa omgivningen, sen hitta en grym bil, a bara aka runt ett tag a njuta. sen kanske man tar en tripp till stranden a testar pa hur de e a simma lite. sen e de dags for nagra uppdrag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag hoppas att spelet bjuder på mer än de gamla vanliga reta-snuten-och-fly-genom-staden-aktiviteterna. Det är man van vid.. Jag vill softa med mina homies i en guld-kromad blåmetallic Cadillac och lyssna på NWA på högsta bas. Och när spelets huvuduppdrag är avklarade skall jag käka hamburgare varje dag och tillslut se ut som D12's Bizzare! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Leva thugshit i Los Santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Göra drivebyes med cykeln råna en bank och köpa en stooor villa som jag ska lura in folk i som jag sedan slår ihjäl och gömma kropparna i källaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag hoppas att spelet bjuder på mer än de gamla vanliga reta-snuten-och-fly-genom-staden-aktiviteterna. Det är man van vid.. Jag vill softa med mina homies i en guld-kromad blåmetallic Cadillac och lyssna på NWA på högsta bas. Och när spelets huvuduppdrag är avklarade skall jag käka hamburgare varje dag och tillslut se ut som D12's Bizzare! EB I can feel ya sonny...härligt! Skönt det ska bli att glida runt i Los Santos med sina homies, flip a cap on some bitches, sno nån bil (joo, jag såg Menace II Sociaty ikväll...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vad är det för jädra topics? Sa forumet börjar spåra ut i väntan på nytt material! Vem fan vet vad man ska göra på "Fritiden" i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Vad är det för jädra topics? Sa forumet börjar spåra ut i väntan på nytt material! Vem fan vet vad man ska göra på "Fritiden" i SA? Vad snackar du för skit??? tycker du vi ska gå och dö i väntan på SA istället eller?? Redigerad 23 maj, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Göra stunt, leta Hidden Packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Åka och rada upp folk på motorhuven tack gud för rag-doll fysik =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Åka och rada upp folk på motorhuven tack gud för rag-doll fysik =P Haha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ska utrota ALLA övriga gäng. Ska vara den som står längst fram av sina män och sen högst upp på tronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Först och främst så ska jag nog inspektera den "nya" världen lite grann! Det är alltid lika spännande! ja me och ta en cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Dra en handtralla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ska köra cykel o skjuta alla civila o sen kn*lla en hora och skära av en killes k*k o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en p*rrtidning o ski*a i en kille face stoooooora förväntningar Du verkar ha seriösa problem, nog för att du säkert är 13år men geez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 I can feel ya sonny...härligt! Skönt det ska bli att glida runt i Los Santos med sina homies, flip a cap on some bitches, sno nån bil (joo, jag såg Menace II Sociaty ikväll...). Hehe.. Missade den ikväll, redan sett den 2 gånger... Man borde kolla på en film som Menace II Society innan man lirar GTA: SA. Eller redan nu! Då inser man att temat är som klippt och skuret för Rockstars spelserie! ----------------------------------- "Lemme have some of tha shit, nigga? Come on!" "Fuck you, nigga!" "Hey, man, you can have ma cheeseburgah!" "I said fuck you, nigga! I don't want no muthafuckin' cheeseburgah, nigga!" "Hey, I can suck you dick, man! I can suck your dick!" "What? FUCK YOU, NIGGA!" *BLAM* *BLAM* ----------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Hehe.. Missade den ikväll, redan sett den 2 gånger... Man borde kolla på en film som Menace II Society innan man lirar GTA: SA. Eller redan nu! Då inser man att temat är som klippt och skuret för Rockstars spelserie! ----------------------------------- "Lemme have some of tha shit, nigga? Come on!" "Fuck you, nigga!" "Hey, man, you can have ma cheeseburgah!" "I said fuck you, nigga! I don't want no muthafuckin' cheeseburgah, nigga!" "Hey, I can suck you dick, man! I can suck your dick!" "What? FUCK YOU, NIGGA!" *BLAM* *BLAM* ----------------------------------- Jag har sett den typ 20 ggr, haha! Hade den inspelad, den gick inte på TV... Den är grym! Blir så extremt GTA SA-sugen då jag ser den. Jag har en tråd någonstans om att GTA SA kanske kommer hämta inspiration från MIIS och varför, du kan ju kolla! Hehe... Edit: Haha, skön den scenen är! Han är ju galen O'dog.! Redigerad 23 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts