Webbstudio Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag tror att nästan alla här köper GTA för friheten. Det är klart att man vill klara uppdrag, det är ju roligt. Men annars tror jag att många så som jag kör fritt i VC. Dödar lite, lite bankrån, polisjakt, gängkrig? Men vad tänker ni göra på fritden i SA? Alltså då ni inte jobbar om man säger så Det jag kommer göra är att ta en stor fet motorcykel och köra genom alla städer, sen genom öknen osv. Sen ska jag nog häng runt lite med polare och kanske slå ner någon (för skojj skull) eller klottra lite på bilar osv! Vad ska ni göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska köpa ett feting hagelgevär, sno en bil och dra ut i öknen och massakrera nån restaurang... eller kanske plocka upp en liftare och sedan köra till nåt avlägset ställe och spöa upp honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska nog mest cruisa runt med kanske en snygg sportbil, köra genom städerna, skjuta ner oskyldiga civila, leka gisslandrama och mycket mer.... Snacka om att man längtar som bara den! Hoppas man får samma känsla som första gången man spelade GTA 3. Jag kommer ihåg första gången jag spelade det. Det var så fritt liksom. Åhh, vad jag längtar! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 blir nog som i III & VC, först jobba på att få upp en hög wanted level genom att vara ett riktigt svin. Sen försöker man helt enkelt klara sig så länge som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ska göra inbrott i vilor och döda någon om dom e där inne. ska bli stans fruktade inbrotts tjuv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Först och främst så ska jag nog inspektera den "nya" världen lite grann! Det är alltid lika spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ska väl göra det som jag gör i vc. Köra runt och krocka i andra bilar, mörda massor av människor, åka runt och utforska varenda vrå i städerna. Och så ska jag käka ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Först och främst så ska jag nog inspektera den "nya" världen lite grann! Det är alltid lika spännande! W0RD Redigerad 23 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Bara cruisa runt, eller göra som dog; få en hög wantedlevel, och se hur länge man klarar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 det första jag ska göra är att få tag i en cykel och sedan bränna ner för backarna ! sedan får man ju också testa den nya ragdoll tekniken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 W0RD Tack för medhållet! Nu när jag tänker efter så ska jag nog testa att cykla lite i början också, s om man kan hitta någon bgg eller nått och simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska ta en riktigt snabb sportbil, den snabbaste, och köra runt alltihop och lyssna på goa 90-tals låtar från barndomen, typ "Maria" med blondie och "Mysterious Life" med Sash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ska testa så mycket nya saker jag bara kan och köra söönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ska köra cykel o skjuta alla civila o sen kn*lla en hora och skära av en killes k*k o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en p*rrtidning o ski*a i en kille face stoooooora förväntningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 JAg tänker nog utforska första delen av världen sedan ska jag testa cykla igenom hela SA kankse stanna ute i öknen och inte gör någonting hade vart roligt... eller gå upp för det högsta berget och testa sniper. första gången jag testa GTA3 tyckte jag det var det roligaste spelet jag någonsin spelat... undrar hur det blir nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ska ta mig ett dopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag ska Luungt kolla på den Nya miljön... sen simma, göra inbrott, cykla o tsta den nya ragadollsaken.. lungt.. de e ju typ de första man gör.. gjorde samma sak på Vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ragadoll saken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ska köra cykel o skjuta alla civila o sen kn*lla en hora och skära av en killes k*k o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en p*rrtidning o ski*a i en kille face stoooooora förväntningar det var alternativ 2 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 det första jag kommer att göra är att bara gå ut i den stora världen och njuta av världens bästa spel , sedan kanske jag snor en bike bara för skojs skull och cruisar omkring och njuter ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts