Always_Mongo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Asså vet någon om msn 6.2 gjör något specielt till skillnad från 9.1??? själv har jag inet märkt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 vet inte...e la någon cp ändring som inte du kan märka av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Jag tror knappast att 6.2 kommer med cerebral pares. Dock så tror jag att 6.2 kommer med några nya spel. Edit: CP = http://www.edu.kristianstad.se/soderport/rgmedia/ana/CP.htm Redigerad 23 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Har inet hittat några nya spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Enda skillnaden är väl att om man skriver i 6.1 så förblir det bokstäver tills man trycker på ENTER och det blir en smilie. I 6.2 om man skriver blir det en smilie direkt innan man trycker på ENTER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Har inet hittat några nya spel Nähä, då hade jag väl fel. Dock så tror jag de ändrade symbolen till spel och verktyg. Mycket viktig uppdatering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag tror knappast att 6.2 kommer med cerebral pares. Dock så tror jag att 6.2 kommer med några nya spel. Edit: CP = http://www.edu.kristianstad.se/soderport/rgmedia/ana/CP.htm Bra Curly att försöka få han att första att CP inte är något man ska gå runt och säga hur som helst... Nu kanske han har lärt sig vad det är också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 är det med smilisen den enda/ända :"> :"> ändringen så är det f*n dåligt ju kan de inte komma ¨på mer nu. Den gröna msn gubben kan man ju få ändra så att den typ får keps eller hår eller något det hade varit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 tykcer intee mycket förändrats på dom senaste verisionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 nä! förutom visningsbild på den näst senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts