Ocke Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 var hittar man den ps första ön ds??????????????????har nån testat motorsågen grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Katan finns i samma affär du köper hammaren och skruvmäjseln!! Det är en Hammare på Radarn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Katan finns i samma affär du köper hammaren och skruvmäjseln!! Det är en Hammare på Radarn!! kan/måste man köpa kartan?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Menar du en karta man tittar på eller Katana som är ett svärd?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Katan finns i samma affär du köper hammaren och skruvmäjseln!! Det är en Hammare på Radarn!! Va? För mig finns det ingen katana där? Du menar inte machete? Jag tycker det vore olämpligt att sälja svärd i en verktygsaffär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Menar du en karta man tittar på eller Katana som är ett svärd?? Jag tror han menar svärdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Va? För mig finns det ingen katana där? Du menar inte machete? Jag tycker det vore olämpligt att sälja svärd i en verktygsaffär... Ojdå! Fel av mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Är man tvungen att köpa kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 har nån hittat motorsågen eller katana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 har nån hittat motorsågen eller katana Motorsågen får du ganska tidigt hos Colonel Cortez (han på båten)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 jag är på THE CHASE har nån kommit längre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 får man köpa kartan??? oh... vad jag längtar... för er som inte vet så gick mitt ps2 sönder igår, eller i förgår.... hmm... eller nåt sånt.. hur är första hideoutet??? hotel? garage? The truth is out there... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Är man tvungen att köpa kartan? Nej den får man till spelet. Om du menar kartan i spelet så får man den direkt när man börjar, det är bara att trycka på "START" så får man upp kartan + en pil som pekar vart man är, jättebra! Första hideout är ett hotel... inget garage.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fruxo Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Katana går (inte) att köpa på Tools vaddetnuheter i norra gallerian. Är dock sold out i början. Om jag inte har helt fel så kan man köpa vapnena när man först varit i kontakt med dem eller liknande. Norra gallerian är tuff på nätterna btw. Första hideouten suger, jag vill ha en pimp-villa för $8000 men mina pengar har en förmåga att försvinna när jag kommer nära en butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 föresten så är det coolt när man har motorsåg så det strittar blod på kameran när man sågar i en människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Längtar..... längtar... jag dör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 KATANAN är i en cofee shop in north mall hoppa över disken och in i ett rum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 och orkar man inte gå långt från ammunation i north mall efter katanan, så finns den i Tool-shoper breve, att köpa för pengar dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag tror man får en när man gör sista uppdraget hos Colonel Cortez (han med båten). Svärdet är grymt jag gick fram till en grupp på tre personer och högg av huvudet på alla med bara ett sving! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Kan man hugga av huvudet? ..*Dräglar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts