Xellos Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jobbat lite granna på denna mod, har lessnat på att se tommy springa runt, så nu är iaf single player roligare igen , dock tittar man inte så mycke på trafiken ibland Innehåller just nu: - Candy Suxx som main karaktär, även på alla klädbyten ~ - 10st helt custom skinns ska göras närmast: - 2st till skinns, till 100% completed skinnet, och tracksuite - ändra ljuden som tommy stönar ut när han rammlar, till nått härligt stön av rätt sort - fixa till så candy modelen och skinns används i cinematics långt frammtida planer: - återstår att se om folk vill se mera av den när den e släppt kan optimeringar och addons göras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 hmm... Byter ut Tommy mot Jenna Jameson a.k.a Candy Suxxx? Nice, bra skins! hehe, det kan nog kännas lite skumt i början när man är candy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 snygga längtar tills man får testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 grymt, har du ändrat fejset? för det ser nämligen ut som jenna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xellos Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 mm, det e min egna variant på nyllet såklart ~_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xellos Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 :'( har inte haft någon tid alls att spendera frammför min kära dator den senaste tiden, men jag ska ordna till det sista som skall göras någen helg när man är hemma och kan ta det lungt - sorry for the delay - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts