thotim Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Är det någon här på gta sajten som lirar Final Fanstasy XI....Jag har sett lite på det och tycker att det är det snyggaste MMORPG spelet jag någonsin sett....Jag tänkt att köpa det men det verkar som om man bara kan köpa den i andra länder och få det skickat...hur blir det då med betalningen? Aja är det någon som spelar eller har spelat det så berätta.... http://www.playonline.com/ff11us/gameplay/ Redigerad 22 maj, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) XI online?! Jag har XI på ps2... e ju askul... men ja har fastnat på typ näst sista bossen... Typ sins avkomma... :S ojj, kollade på sidan och det ser ju inte likadant ut kanske inte e samma spel Redigerad 22 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 XI online?! Jag har XI på ps2... e ju askul... men ja har fastnat på typ näst sista bossen... Typ sins avkomma... :S ojj, kollade på sidan och det ser ju inte likadant ut kanske inte e samma spel lo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 XI online?! Jag har XI på ps2... e ju askul... men ja har fastnat på typ näst sista bossen... Typ sins avkomma... :S ojj, kollade på sidan och det ser ju inte likadant ut kanske inte e samma spel Du tror inte att det kanske möjligtvis kan vara "Final Fantasy X-2" som är fortsättningen på FFX du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Appropå FFX-2 (orka göra en ny tråd), vet någon hur man får Black Knight dressphere? Jag har kollat på ffuniverse.nu, men deras beskrivning sög get. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Är Final Fantasy X värt att köpa till ps2? Bara undra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Är Final Fantasy X värt att köpa till ps2? Bara undra... Det är väldigt värt att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Du tror inte att det kanske möjligtvis kan vara "Final Fantasy X-2" som är fortsättningen på FFX du har??? näe, det var X jag hade tror jag... Den innan X-2 med Yuna och han Sins son... som speler undervattens polo kommer ej ihåg vad han hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 näe, det var X jag hade tror jag... Den innan X-2 med Yuna och han Sins son... som speler undervattens polo kommer ej ihåg vad han hette Blitzball? jo visst är det X då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts