Weener Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tjena, jo jag har ett problem, på UT 2004, har jag ett förjävligt muslagg. inget annat laggar, men det laggar inte om man kör dethmatch, men när man kör alla andra kategorier så laggar det, vad kan man göra åt det? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tjena, jo jag har ett problem, på UT 2004, har jag ett förjävligt muslagg. inget annat laggar, men det laggar inte om man kör dethmatch, men när man kör alla andra kategorier så laggar det, vad kan man göra åt det? Tack på förhand "Spela deathmatch då..." haha, nä jag vet faktiskt inte, har det varit så sedan starten då du installerade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Deathmatch är ju kulast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Deathmatch är ju kulast. hehe, ja det tycker jag också helt klart! Fast det är kul att köra i team också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 UT2004 = ÆG-spel! Har du kollat i kontrollpanelen? då står det mus, sen står det "acceletion" (stavning bad..) därstänger du av det.. Ttror det va så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Öppna (vet inte vad den heter men det är så i alla unreal spel) "namnetpåspelet.ini" Leta efter "reduce mouse lag=0", ändra till 1. Borde finnas under ett "stycke" med namnet D3dr.blabla. Måste dock varna, man får mycket mer fps (ca 15) av att ha muslagg på, det blir ju ändå svårt att spela med det... Men vad jag vill säga är att du KAN få mera hack/låg fps när du blivit av med muslagg. hoppas det hjälper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts