NiExun Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Alltså bara att det finns liftare får mig att tro att det här spelet kommer bli megasuper überbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Grymt att sticka till nåt berg och slakta folk med kniv, teenslasher-style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 länk till där du hitta denna information? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Wow låter svinhäftigt!! Men tror inte att man kan tagga saker. Skulle bli för avancerat. jag menar skulle det skapas en ny textur varje gång man gör nåt då eller? För avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Får man fråga vart du fått all denna information? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Men tror inte att man kan tagga saker. Skulle bli för avancerat. jag menar skulle det skapas en ny textur varje gång man gör nåt då eller? För avancerat. Det kanske blir som i CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det kanske blir som i CS. Jo men cs har lite mindre banor. Och sen så försvinner väl den när man blir dödad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jo men cs har lite mindre banor. Och sen så försvinner väl den när man blir dödad? Banans storlek spelar nog ingen större roll, spelet behöver ju bara komma ihåg kordinaterna som man sprayade en tag på och sen kanske den försvinner efter efter ett tag om man går därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 gubbarna fölrsvinner inte efter att bli dödad me när ny runda så försvinner dom. Tänk er efter 20 spelade rundor på cs så är den en hel mur med massa lik jag tycker att ambulansen ska komma o hämta dom ta upp dom med bår och köra iväg inte väcka liv i dom och dom börjar promenera som vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 detta var mycket intressant! hoppas allt detta stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det där med jumbojets låter riktigt intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 om jag ska vara brutalt ärlig så tror jag inte att man kan bomba med sprayburkar..inte heller tror jag att man kommer köra jetski...får la se om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 om jag ska vara brutalt ärlig så tror jag inte att man kan bomba med sprayburkar..inte heller tror jag att man kommer köra jetski...får la se om jag har fel... Varför inte jetski? Det fanns juh den där gummibåten i VC och den var juh som en jetskit, iallafall till styrningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 känns fel att CJ ska cruisa omkring på en jetski bara =) men man kan ju bara gissa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) jag gick in på OPM ochletade lite efter dessa nyheter utan resultat, och om jag tänker efter kommar jag på att utifall att OPM skulle ha fått tag på dessa nyhter skulle de nog formodligen stå fastklistrat på deras första sida, det är inte så att jag inte litar på dig men allt du har skrivit är väl fömodligen taget ur luften , lr??? och om något av detta skulle vara bekräftat skulle GTAsajten redan lagt upp det på san andreas avdelningen Redigerad 23 maj, 2004 av Onte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) hahahahahahaha jag satt just och läste nåra gamla nyheter om san andreas och så plötsligt ser jag EXAKT samma info som du har skrivit här om ni går till GTAsajtens första sida ocg bläddrar ber lite och trycker på länken "gtaarea" så ser ni exakt samma info *ber=ner Redigerad 23 maj, 2004 av Onte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 känns fel att CJ ska cruisa omkring på en jetski bara =) men man kan ju bara gissa.. Hur fel är det inte då att Tommy åker golfbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Om jag minns rätt kom den här snubben med sånna här "falska" nyheter under VC spekulationerna. Han sa att det var bekräftat att man skulle kunna ha jetskies. Så man vet ju aldrig om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 att han har rutiga brallor på sig gör saken 100 gånger värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts