Pimpen Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Kebab är fan bäst. Korv är inte skräpmat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Varmkorv är skräpmat!!! Kan du beställa det och få det på mindre än tre minuter är det skräpmat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 det mesta är gott utom korv.. vote: PIZZA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Varmkorv är skräpmat!!! Kan du beställa det och få det på mindre än tre minuter är det skräpmat!!! Ofta du kan få en pizza eller kebab på 3min.. Den pizzerian vill jag ha nummret till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Åt en pizza för en timme sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Käkade pizza idag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Badhallen i halmstad ger kebab på 3-5 min. Pizza är inte skräpmat!!! Det är en riktig måltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts