Barracuda Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vote: Hamburgare För sån är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Tycker inte man kan jämföra korv med de andra alternativen. Vote: Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Håller med everest, korv tycker inte jag ska räknas som skräpmat. Vote: Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Men! korv är skräpmat. Vote: Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 lätt kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 oohh.....kebab rulle....mmmm......godaste som finns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Pizza. Falafel är också rätt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 oohh.....kebab rulle....mmmm......godaste som finns.... yeah! iz that funky K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 KEBAB!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Ey Abo chebaben vara god aight! Vote: Kebab(och kebabpizza) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Ey Abo chebaben vara god aight! Vote: Kebab(och kebabpizza) Kebabpizza är ju två flugor i en smäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jo korv e skråpmat.. sån här fet choritzo korv med räk och gurk-sallad med majonäs drässing o råstad lök ja men skriv det då, krov rakt uppoch ner är inte onyttigt, långt ifrån den klassen där pizza och hamburgare är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 inte tacos tacos e det godaste som finns ( ) och burritos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 inte tacos tacos e det godaste som finns ( ) och burritos!!! äter man tacos så brukar man väll ta det lugnt o inte bara stressa?? men men jag vet inte........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 KEBAB!!! Den enda goda sak från mellanöstern jag känner till!!!! (Annars är det mest människor därfrån som är OK, men lägg märke till att jag inte menade på nåt kanibalistskt vis...) Dessutom är den svåråtkomlig där jag bor. Får typ åka buss i en timme för att komma till närmaste Kebabställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Kebab med den STARKA såsen! Redigerad 26 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Hawaii + Benaessås (hur stavas det?) = mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Kebab med den STARKA såsen!!! Hot Sauce! Vote: Pizza mmm... pizza "dregglar" hahaha Redigerad 26 maj, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Inget slår shish kebab Nån som vet va fan den heter kebab när den inte har nått med kebab o göra?, de é ju inte kebabkött i utan oxfilé, och den ser inte ut som en kebab utan en halvinbakad pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts