KENDAL Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Behöver hjälp! Har precis köpt Sunshine Autos för ja trodde man kunde göra uppdrag där vilket man inte kunde :"> ! Har precis gjort klart alla uppdragen för Filmstudion, och nu är jag pank! Nån som har nåt tipps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Gå och sammla upp alla pengar som du får av filmstudion efter som du klarat uppdragen där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 eller så rånar du...siktar du på snubben man rånar så amn får 3 stjärnor så får man 1000 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 De finns visst uppdrag vid Sunshine Autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 mna kan visst göra uppdrag hos sunshine autos nere vid garagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Kör på parkeringsautomater. Gör taxi-, polis-, ambulans- och pizzauppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Behöver hjälp! Har precis köpt Sunshine Autos för ja trodde man kunde göra uppdrag där vilket man inte kunde :"> ! Har precis gjort klart alla uppdragen för Filmstudion, och nu är jag pank! Nån som har nåt tipps? det finns uppdrag på sunshine autos- man kan streetraca (bästa vinsten är 30000 tror jag) och så kan man samla bilar tillett garage (då får man speciella bilar och lite pengar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Ställ dig på den lila fläcken precis vid kartan nere vid garagen, då kan man rejsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 att rejsa kostar ju pengar... åk o samla ihop alla bilar som står på listan på väggen där nere så blir det asset complete och du får pengar som du sedan kan rejsa för och vinna hur hur mycket pengar som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 tack så mycket alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hmm... ja gick ner där för att raca vid garagen i suneshine autos, hur racar man då? jag gick fram till skylten men sen stode det inte hur man ksulle göra? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hmm... ja gick ner där för att raca vid garagen i suneshine autos, hur racar man då? jag gick fram till skylten men sen stode det inte hur man ksulle göra? :"> fanns det en rosa ´´ring`` framför kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 fanns det en rosa ´´ring`` framför kartan? ja det fanns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 hmm... ja gick ner där för att raca vid garagen i suneshine autos, hur racar man då? jag gick fram till skylten men sen stode det inte hur man ksulle göra? :"> tryck på springknappen.. hade samma problem förr i tiden innan jag fixade en springknapp på joypaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 tryck på springknappen.. hade samma problem förr i tiden innan jag fixade en springknapp på joypaden aaaah! okejj tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Nu får han hjälp, men ingen hackar på er för det. Livet ä så orettvist, för ja blir aldrig kung. / lejonkungen. Varför retas alla. :'( Redigerad 26 maj, 2004 av Moddaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Nu får han hjälp, men ingen hackar på er för det. Livet ä så orettvist, för ja blir aldrig kung. / lejonkungen. Varför retas alla. :'( va f*n snackar du om? hna bad ju om hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Är han sjuk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nu får han hjälp, men ingen hackar på er för det. Livet ä så orettvist, för ja blir aldrig kung. / lejonkungen. Varför retas alla. :'( va f*n menar du med det?????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 va f*n menar du med det?????????????? håler me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts