Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 läs det ja sa.. om buggen läs det Jag sa... inte trovärdigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 tro vad ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag tror dig. Jag åkte i en bil och sedan i ett hopp jag gick ur bilen i hoppet sedan så stannade bilen i luften och jag stod på bilen sedan skulle jag gå in i bilen men då trillade jag ner och efter kom bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 bilden va falsk! som ni absolut inte fattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det går inte att hålla en sån här tävling. Man behöver inte ens trimma. Det är bara att ta ett screen och redigera till så mkt pengar man vill ha. Starta en seriösare tävling istället. Exempelvis en tävling där man ska ta reda på något i Vice City på kortast tid. Typ start klockan 20:00. Då postar tävlingsledaren de saker man ska ta reda på och då ger sej de tävlande in i spelet tar reda på det som de ska ta reda på och den som först postar de rätta svaren har vunnit. Enkelt och det går inte att fuska! Men då måste det vara saker som man måste starta spelet och kolla. Tex: Hur många fönster är det på Vercetti Estate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 mm.. kanske kunde vra kul.. men jag tänker inte starta den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det går inte att hålla en sån här tävling. Man behöver inte ens trimma. Det är bara att ta ett screen och redigera till så mkt pengar man vill ha. Starta en seriösare tävling istället. Exempelvis en tävling där man ska ta reda på något i Vice City på kortast tid. Typ start klockan 20:00. Då postar tävlingsledaren de saker man ska ta reda på och då ger sej de tävlande in i spelet tar reda på det som de ska ta reda på och den som först postar de rätta svaren har vunnit. Enkelt och det går inte att fuska! Men då måste det vara saker som man måste starta spelet och kolla. Tex: Hur många fönster är det på Vercetti Estate? jag hade ett sånt, vc quiz, men ingen deltog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kan du göra om den? För jag ville delta om jag hade VC installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rt1000 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Förstå hur lätt det är att fuska: Patrik: Kan du säga omdetta är en fejkad bild eller inte? jag tror att det är en fejk för crossen ser inte ut så där och tommy brukar inte lan da så konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Han har nog laddat ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag tror att det är en fejk för crossen ser inte ut så där och tommy brukar inte lan da så konstigt Han har moddat om den. Att han sitter så där spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Kan du göra om den? För jag ville delta om jag hade VC installerat. (:!!! okej, jag kör samma frågor då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 okej, jag kör samma frågor då Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts