Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 nån som vill vara med i en tävling? den som fått mest pengar för EN stunt bonus vinner! Man måste ha en bild.. Mitt bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Rätt många kommer nog att fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 nån som vill vara med i en tävling? den som fått mest pengar för EN stunt bonus vinner! Man måste ha en bild.. Mitt bidrag: men hur f*n gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 många har moddar somde har laddat ner kolla bara på däcken och liven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) jo,har fixat texturerna och däcken på min infernus! + att jag laddade ner gud modden (man får mer liv ju mer dom skuter på en, men dethar ju inget med bilen att göra) Redigerad 22 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 det kan väll inte räknas som fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Man ska inte få modda eller nått. edit: tycker jag Redigerad 22 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) men hur f*n gjorde du det? Kan säjja att det inte va nå fusk, snarare en bugg! Jag hoppade i ett hopp och då fastnade i luften på något konstigt sätt och efter en lång tids kämpande att komma låss så kom jag låss! Och när jag kom ner så stog det de där resultatet..!! Redigerad 22 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Kan säjja att det inte va nå fusk, snarare en bugg! Jag hoppade i ett hopp och då fastnade i luften på något konstigt sätt och efter en lång tids kämpande att komma låss så kom jag låss! Och när jag kom ner så stog det de där resultatet..!! hmm... låter skumt... inte trovärdigt precis men allt är ju möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Det blir ju lätt att vinna nu när Patrik fick så lite. Edit: Min 50:e post! Redigerad 22 maj, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Det blir ju lätt att vinna nu när Patrik fick så lite. Edit: Min 50:e post! okej, vi räknar bort min då! så ser vi vem av er som får bäst.. är de ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Patrik: Jag skämtade bara! Det var därför jag la till en sån här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ingen rättvis tävling eftersom alla kommer att tweaka handling.cfg för att vinna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Patrik: Jag skämtade bara! Det var därför jag la till en sån här: nä men vi gör så ändå.. så kanske alla andra blir nöjda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 det är inte lönt att ha en tävling när vem som helst kan fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 men man märker väll vart gränsen går? vi ser väll vilka som är ärliga och vilka som är oärliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Förstå hur lätt det är att fuska: Patrik: Kan du säga omdetta är en fejkad bild eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 .. det kanske är enkelt, men då får dom väll vara oärliga då, dom som fuskar.. jag litar på er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 men man märker väll vart gränsen går? vi ser väll vilka som är ärliga och vilka som är oärliga.. du är VÄLDIGT oärlig med ditt eget bidrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 läs det ja sa.. om buggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts