VC Rules Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Nu har man suttit helt fastklistrad framför tv:n o lirat VC! (ca 8tim) mitt spel har kraschat 2 gånger, polarens 1 gång... Har några andra haft samma problem? NU vill jag köpa STRIPPKLUBBEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Mitt VC har snart också varit igång i 8h men inte ett ända fel hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) vadå fel skulle de bli någon fel? då kanjag inte leva Redigerad 8 november, 2002 av alley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Tror dom menar att det stannar.... fast om du har save:at så startar du bara om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 SNart kommer stunden.....Hoppas att dom har de på siba.....sorry mademan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Nu har du retat mig sk*t mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts