fulodum Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Har nån vart på Kent Paul's 80s Nostalgalia Zone!, grym sida.. lite mystisk, hade svårt att hitta samband med vice city men man fattar nog om han/dem uppdaterar.. Kent Paul's 80s Nostalgia Zone! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 ja har vart där...de enda ja kunde förknippa me vice city va vykortet för när man kolla på de andra stog det under construction... föresten...när man lämnar Ray på flygplatsen så säger han: - See you in Miami... antagligen så får man nog uppdrag från honom då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 4 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 a fan.. de har du rätt i. har inte tänkt på på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 <font color='#000F22'>a fan.. de har du rätt i. har inte tänkt på på det </font> de e ju cooooolt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 de e ju cooooolt!!!! jojojoj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 de e ju cooooolt!!!! jojojoj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 om ferestän det tror jag skulle vara omöligt!! efter som gta:vice city utspelar sej i 80:tasl miljös......tor inte man ta en tidsmaskin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 9 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 om ferestän det tror jag skulle vara omöligt!! efter som gta:vice city utspelar sej i 80:tasl miljös......tor inte man ta en tidsmaskin hmm.. inte omöjligt men ganska underligt. men men, en 20 år yngre ray i miami är inte helt fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 hmm.. inte omöjligt men ganska underligt. men men, en 20 år yngre ray i miami är inte helt fel Ne precis... hehe ray kanske e synsk.... men de skulle fan va coolt om man har honom i vice city!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 vet nån vilken ålder GTA3 ut spelar sej i?! <_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Har inte sett Ray, men antagligen är han 27 år eller nåt... Skulle se häftigt ut att få uppdrag av en barnunge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Undrar hur det går för radiostationerna. Flashback spelar ju 80-tals musik, vi kanske få höra dom låtarna även i Vice City men under ett annat radionamn... och så kanske det finns ett uppdrag där Toni är inblandad. Och Head radio, gubben där säger ju att dom har varit den ledande radiostationen under 60 år eller nått sånt. Aja, hoppas dom gör nya radioprogram i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Undrar hur det går för radiostationerna. Flashback spelar ju 80-tals musik, vi kanske få höra dom låtarna även i Vice City men under ett annat radionamn... och så kanske det finns ett uppdrag där Toni är inblandad. Och Head radio, gubben där säger ju att dom har varit den ledande radiostationen under 60 år eller nått sånt. Aja, hoppas dom gör nya radioprogram i alla fall ja de hoppas ja me för de mesta som e på radion suuuuuger!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 11 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 tycker inte radion suger, den är ju väldigt välarbetad för att vara en så liten del av spelet... men de är ju bara min åsyn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 ...din åsikt kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 11 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 oops.. jaja min åsikt, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 Jag gillar radiokanalerna, det är därför jag vill ha nya Detta måste varit den första gången någon gjort 4h radio för ett spel. ...och jag älskar chatterbox och all humor-reklam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 12 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 vet nån vilken ålder GTA3 ut spelar sej i?! på 80-talet i miami. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 på 80-talet i miami. va är inte det Vice City som utspelar sej i 80-talet?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Jo det ÄR DET GTA3 är väll 1999 alla morderna saker... lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts