Ceone Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 har precis köpt CS condition zero och behöver hjälp med att spela online. Kostar det att spela online?? För jag jag försöker joina server så kommer det om en lista om att man ska betala. Hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Du ska trycka på "I already own this product" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 IQ-Badboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 lol, det var det dummaste idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tryck på 'I already own this product' sen skriver du in din CD-Key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Mega lol.... Men seriöst, han kanske inte är bra på engelska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Haha jo det var dagens lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 vadå lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Vad då LOL!?!??! Jag testade det innan! Och då gick det inte!!! Kom till saken.. Någon som vet vara man kan ladda ner banor eller göra banor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Vad då LOL!?!??! Jag testade det innan! Och då gick det inte!!! Kom till saken.. Någon som vet vara man kan ladda ner banor eller göra banor?? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 nej men det är kanske inte så lätt för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Om man inte ens ser det där, hur kan man hitta produkten i butiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ja var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 där finns två cd-key till cz... har me de... onödigt köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts