aikjonas12 Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) jag har alldrig gort nån poll förut så jag hoppas att allt fungerar :"> Tog friheten att snygga till din poll lite.. // StellHell Redigerad 25 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jag har alldrig gort nån poll förut så jag hoppas att allt fungerar :"> Det funkade nästan... Ska du ha med bilder och sidor i pollen har du gjort fel, men om det bara ska vara en poll så ska du skriva dom på rad som: Ja, på en gång Ja, men lite senare Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Vote: kanske pollen ser bra ut förutom sakerna som står brevid rösterna du har väll satt in en bild fel? Redigerad 22 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jag kommer skaffa driv3r så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 driv3r, e de som gta? eller racar man bara?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 VOTE: "Bara kanske" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 driv3r, e de som gta? eller racar man bara?! de andra driver kunde man bara sitta i bilen, nu kan man gå ut och så som gta vote: ja, men lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 bra då vet jag att man inte ska ha om man inte ska ha bilder Ni kan ju gärna lägga upp bilder här i poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 de andra driver kunde man bara sitta i bilen, nu kan man gå ut och så som gta vote: ja, men lite senare På Driver 2 kunde man gå ut ur bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vote: Bara kanske Om det får bra recensioner = Köper Dåliga recensioner = Köper inte Det verkar riktigt häftigt, men tänk om det bara är en usel konsollport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vote : ja men senare himskt vad det börja finnas driver 3 trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vote: Bara kanske. Köpa och köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Vote: Bara kanske. Köpa och köpa... Kanske i en buske eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Är Driver 3 ungefär som GTA med Postal 2 grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kanske i en buske eller så... Jepp... Den busken har alltid varit snäll med mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 På Driver 2 kunde man gå ut ur bilen! okej har bara driver 1 trodde det, hoppas ingen skada skedd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 På Driver 2 kunde man gå ut ur bilen! ja men de var fattigt! Gubben sprang as söligt och så kunde man bara sno bilar. Om man blev jagad och steg ur bilen kunde man inte åka fast för polis gubbarna blev rädda ich sprang i väg när man kom till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hmm... oroväckande många som har röstat "bara kanske", men men, vi får se hur det blir när det väl kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts