eightball Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Högerklick --->Egenskaper--->Dölj kan man ju ta om det är krisläge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Start > Kör > cmd Skriv sen DEL C:/Filmer/Filmnamn.avi Funkar.. Tog bort virus på det viset som "användes".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Boota upp på knoppix eller annan live-cs-dist, och mouna din disk: mount /dev/hdXY /mnt/hd cd /mnt/hd bläddra till mappen där den finns med cd rm -rf porr.avi klart Ferkurz: Det där med används är bara en bug, tror jag. Redigerad 22 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Start > Kör > cmd Skriv sen DEL C:/Filmer/Filmnamn.avi Funkar.. Tog bort virus på det viset som "användes".. Det står: Felaktig växel -Dc++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 www.fakefiles.tk > ta hem den där inf filen, instalelra den, ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Du kanske blir tvungen att formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Förjävligt problem det där, iof, får man skylla sig själv om man tankar p0rn till sina föreldrars dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Förjävligt problem det där, iof, får man skylla sig själv om man tankar p0rn till sina föreldrars dator Joo, får nog sluta göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Iofs, är det inte bättre att helt enkelt ladda pr0n på sin egen dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 man tankar inte porr, man kollar på streamad liveporr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 man tankar inte porr, man kollar på streamad liveporr Haha, sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Haha, sida ? Viskar *Använd Altavista* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Viskar *Använd Altavista* Äsch, då kommer jag bara in på porrsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Brukar hända mig också, man blir rädd.. Anyway, jag brukar köra Ctrl+Alt+Delete, och stänga av alla processer, inte system-processer dock. Sen tar jag bort filen, brukar funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Brukar hända mig också, man blir rädd.. Anyway, jag brukar köra Ctrl+Alt+Delete, och stänga av alla processer, inte system-processer dock. Sen tar jag bort filen, brukar funka.. Om jag kände dig irl så skulle du få en stor fet puss jusst nu... Fick bort den... Tack.. Har testat det där förut, men jag tog nog aldrig bort alla procceser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Om jag kände dig irl så skulle du få en stor fet puss jusst nu... Fick bort den... Tack.. Har testat det där förut, men jag tog nog aldrig bort alla procceser Var god.. Jag blev lättad som jag-vet-inte-vad när jag fick bort min fil (det var typ en månad sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Lite väl porrigt snack kanske? *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 lol marquis... aja, case closed... så de gör jue inge om topicen blir stängd... Nu vet jag vad ja ska göra på min bärbara då jag inte får bort en bf1.5->1.6 patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Lite väl porrigt snack kanske? *reported* Mega lol! Det är väl bara för att du är så liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Haha.. Vi snackar ju inte ens om själva filmen.. Redigerad 23 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts