Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 När jag ska ta bort en film så står det att den används av ett annat program eller användare men det gör den inte... Har alla mina program avstängde, ingen annan inloggad men det går inte... Den är inte skrivskyddad Om ni skriver att jag ska ta bort den i cmd eller vad allt heter så förklara så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Ibland får ja samma sak, det brukar lösa sig med å ta bort connection till internet... Du kan ju alltid testa rycka ur sladden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Ibland får ja samma sak, det brukar lösa sig med å ta bort connection till internet... Du kan ju alltid testa rycka ur sladden... Nepp, det funkade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ok... Hatar datorer jusst när sånnt här händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ok... Hatar datorer jusst när sånnt här händer... Ja, iallefall när det är en p-film och morsan och farsan kommer hem idag och det är deras dator.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Ajjj dåå.... Not good... (Testar opera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 När det blir så betyder det att det används av ett annat program....ibland om man har daemon tools och har en bin fil i där så används ju bin filen och går inte att ta bort...har du kollat så att den inte används i ett annat program..? tex i pinnacle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 http://www.tweakxp.com/tweak1467.aspx Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 http://www.tweakxp.com/tweak1467.aspx Varsågod Testade det där men det stog att jag inte kunde ta bort filen, kan vara för att jag inte är datoradminstratör... Thotim: Har inte deamon tools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 gissar på att det är en avi film... blir så ibland då, du kan inte ta bort den i felsäkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 gissar på att det är en avi film... blir så ibland då, du kan inte ta bort den i felsäkert? Om du orkar förklara vad felsäkert läge är så kanske det går att ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Om det är en avi film så ta denna: (Tryck höger klick på XP-AVIFIX.inf, sedan välj instalera.)XP_AVIFIX.inf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Gick tyvärr inte att installera... Är väl för att jag inte är datoradministratör... Får prata med morsan att installera den där saken och ta bort den sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 ok, annars, om du inte är admin, gå in i kontrollpanelen/Användarkonton/Karatamorfar/Ändra min kontotyp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Brukar alltid funka att starta om datorn... men det har du säkert redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Testade det där men det stog att jag inte kunde ta bort filen, kan vara för att jag inte är datoradminstratör... Thotim: Har inte deamon tools karatemorfar: Det var bara ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Så är de för mig med när jag laddar down en film från Directanslut Så jag startar om datorn och då funkar de igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Så är de för mig med när jag laddar down en film från Directanslut Så jag startar om datorn och då funkar de igen! Jag har testat att stänga av datorn med det går ändå inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 men göm den någonstans då ^^ lägg den i C:\windows\system32\drivers\etc till exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 men göm den någonstans då ^^ lägg den i C:\windows\system32\drivers\etc till exempel det går väll inte?..för om den redan används av ett annat prg..så går den inte å flytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts